// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

انیمیشن سریالی The Dragon Prince برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس طی آخرین اقدام خود اعلام کرد که انیمیشن سریالی The Dragon Prince برای فصل دوم تمدید شده است. با زومجی همراه باشید.

انیمیشن سریالی The Dragon Prince که برای اولین بار در ماه سپتامبر منتشر شد قرار است طبق اخبار منتشر شده از سوی شبکه نتفلیکس با فصل دوم خود در سال ۲۰۱۹ به این شبکه بازگردد. متاسفانه هیچ گونه اطلاعات دیگری از قبیل تاریخ دقیق انتشار یا تعداد اپیزود‌های این سریال از سوی شبکه نتفلیکس منتشر نشده است.

بخش علمی تخیلی-فانتزی شبکه نتفلیکس با انتشار این متن در توییتر اعلام کرد که این سریال برای فصل دوم به شبکه نتفلیکس بازخواهد گشت:

بازگشت به دنیای جادو، دوستی و اژدها در سال ۲۰۱۹. آیا برای فصل دوم شاهزاده اژدها آماده هستید؟

The Dragon Prince

سریال شاهزاده اژدها در دنیایی قرار دارد که اژدهایان و الف‌ها انسان‌هایی را که از جادو سیاه سو استفاده می‌کردند از سرزمینشان طرد کردند و همین موضوع باعث ایجاد جنگ و خونریزی بین نژادهای گوناگون می‌شود. این تداوم جنگ باعث می‌شود که نسل الف، قاتلی به نام رایلا را برای کشتن دو شاهزاده انسانی با نام‌های کالوم و ازران بفرستد، اما موضوع به همین سادگی پیش نمی‌رود و در آخر رایلا به متحد دو شاهزاده انسانی تبدیل می‌شود تا به کمک آن‌ها صلح و آرامش را بین نژاد‌های گوناگون برقرار کند.

خالق این سریال آرون آهاز، فردی است که آثاری مانند Avatar: The Last Airbender را در کارنامه خود دارد که همین موضوع می‌تواند نقطه قوتی برای این سریال و مجموعه فانتزی به حساب آید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده