نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۲

بازیگر سریال The OA به سیلوستر استالونه در فیلم Rambo V پیوست

کمپانی لاینزگیت تایید کرد که پاز وگا برای بازی در یک نقش مهم به سیلوستر استالونه در فیلم Rambo V اضافه شده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Rambo V (رمبو ۵) مدتی است که آغاز شده و تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در قسمت پنجم فیلم Rambo (رمبو) تایید و اعلام شده است. طبق خبرهای منتشر شده، پاز وگا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش مقابل سیلوستر استالونه را در این فیلم بازی کند. طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V، جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیای روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند.

Paz Vega

وگا قرار است نقش شخصیتی به‌نام کارمن دلگادو را در فیلم Rambo V بازی کند. او یک خبرنگار است که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش می‌دهد و حال او به رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده است نجات دهد. شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده دارد و فیلمبرداری تولید قسمت پنجم فیلم Rambo قرار است در کشورهای بلغارستان و اسپانیا انجام شود. وگا بیشتر برای بازی فیلم‌ها و سریال‌هایی چون فیلم Triage (تریاژ)، فیلم Hable con ella (با او حرف بزن)، فیلم The Spirit (روح)، فیلم Cat Run (فرار گربه) و سریال The OA (اُ.اِی) شناخته شده است.

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کنند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

فیلم Rambo V قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده