نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

انتشار شایعه‌ای در مورد بازیگر یکی از نقش‌های مهم سریال The Witcher

به‌تازگی شایعه‌ای در مورد یکی از بازیگران احتمالی و نقش آن در سریال The Witcher (ویچر) منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا یک بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال The Witcher اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت Recapped به نقل از NSFW منتشر کرده، میلی برادی، بازیگر سریال The Last Kingdom (آخرین پادشاهی) و فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، به نظر می‌رسد که به جمع بازیگران سریال ویچر اضافه شده و قرار است نقش رنفری (Renfri) را بازی کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که شخصیت رنفری قرار است در حداقل یک صحنه از قسمت اول این سریال حضور داشته باشد. با این حال، این صحنه کوتاه است و ظاهرا ما قرار است برادی در نقش رنفری را خیلی کوتاه در این صحنه ببینیم.

Millie Brady

همچنین WitcherNews اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته که طبق آن، فی تیمبی که دستیار استخدام بازیگر برای سریال The Witcher است، به‌تازگی برادی را در اینستاگرام به دنبال کنندگان خود اضافه کرده است. با اینکه شاید این اتفاق چندان عجیب نباشد، اما Recapped خبر اضافه شدن برادی را در روز ۷ اکتبر اعلام کرد و تیمبی در روز ۸ اکتبر برادی را در اینستاگرام دنبال کرده است و بعید به نظر می‌رسد که این موضوع اتفاقی باشد. رنفری یکی از غم انگیزترین و خشن‌ترین منشاهای داستانی را در دنیای ویچر دارد.

مادر رنفری ملکه شهر کریدن بود که تصمیم داشت تا رنفری را از طریق جادو بزرگ کند و سپس او را بکشد. با این حال، رنفری در یک شب که ماه گرفتگی بود، به دنیا آمد و به همین علت نیز شخصیت خطرناک و نفرت انگیزی را داشت و او همچنین یک جادوگر را استخدام کرد تا مادرش را مورد اهداف تاریک و بی‌رحمانه‌اش قرار دهد. ماه گذشته شبکه نت فلیکس اعلام کرد که هنری کویل قرار است نقش گرالت را در سریال The Witcher بازی کند. فصل اول سریال The Witcher در ۸ قسمت تولید خواهد شد که ممکن است در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده