// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵

تریلر جدید فصل ششم سریال House of Cards منتشر شد

شبکه نتفلیکس جدیدترین تریلر فصل ششم و پایانی مجموعه تلویزیونی محبوب House of Cards را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

مدتی می‌شود که طرفداران و دوست‌داران سریال House of Cards (خانه پوشالی) در انتظار فصل ششم  این مجموعه تلویزیونی و دیدن فرم روایت و سیر داستانی سریال بدون کارکتر فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی هستند. حال شبکه نتفلیکس طی آخرین اقدام خود جدیدترین تریلر فصل پایانی را منتشر کرده است و به طور واضح می‌تواند به ما این اطلاعات را بدهد که روایت فصل ششم در چه مسیری و برای رسیدن به چه هدفی قرار گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود ویدیو در آپارات

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات فصل ششم و پایانی سریال House of Cards را فاش کند
 
در این تریلر شاهد هستیم که کلیر آندروود با بازی رابین رایت  سعی می‌کند قدرتش را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده تحکیم کند و در عین حال با مخالفت‌های شدیدی از جانب رسانه‌ها و حتی تیم خودش مواجه می‌شود. او در مبارزه‌ای برای زندگی‌اش قرار گرفته است و می‌توانید روی این موضوع حساب باز کنید که قرار است شاهد شرارت و بی‌رحمی‌هایی دلخراش از این شخصیت باشید.
این فصل تنها فصل از این مجموعه تلویزیونی خواهد بود که کوین اسپیسی و کارکتر فرانک آندروود در آن حضوری نخواهند داشت. شبکه نتفلیکس بعد از اتهامات وارد شده آنتونی رپ بازیگر سریال Star Trek: Discovery به کوین اسپیسی همکاری خود را با این بازیگر سرشناس هالیوودی متوقف کرد؛ در نتیجه در صورت نبود کارکتر فرانک کانون توجهات سریال روی کلیر آندروود قرار گرفت.
فصل ششم و پایانی سریال خانه پوشالی در تاریخ دوم نوامبر امسال (۱۱ آبان) برای پخش از شبکه Netflix برنامه ریزی شده است. این شبکه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد قسمت‌های این فصل از ۱۳ قسمت به ۸ قسمت کاهش یافته است. رابین رایت، کانستنس زیمر، درک سیسیل، پاتریشا کلارکسون، بوریس مک‌گیور، کمپیل اسکات، داین لین و گرگ کینر از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فصل آخر این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پردازند.


منبع engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده