// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Warhammer AoS: Realm War؛ جنگ قلمروها

بازی موبایل Warhammer Age of Sigmar: Realm War، یک بازی دفاع از قلعه با المان‌های کارتی است که بازیکنان را وارد جنگ‌های قبیله‌ای می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که در زومجی بازی موبایل Warhammer AoS: Champions را معرفی کردیم. حال در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ نسخه‌ی دیگری از مجموعه Warhammer Age of Sigmar رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Warhammer Age of Sigmar: Realm War، ساخته استودیو Pixel Toys، یک بازی دفاع از قلعه با المان‌های بازی‌های کارتی است که سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و لذت بخشی را در دسترس کاربران قرار بدهد. بازی موبایل Warhammer Age of Sigmar: Realm War فاقد بخش داستانی خاصی است و بازیکنان در نقش فرمانده‌هانی از قبایل مختلف قرار می‌گیرند که با مبارزه در میدان نبرد، به دنبال کسب قدرت هستند.

بازی موبایل Warhammer AoS: Realm War

Warhammer AoS: Realm War یک بازی کاملا آنلاین است که بازیکنان با انتخاب فرمانده‌های قلمروهای بازی، با یکدیگر رقابت می‌کنند

با شروع بازی اندروید و آيفون Warhammer AoS: Realm War، وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما یاد داده می‌شود. بازی موبایل Warhammer Age of Sigmar: Realm War یک بازی دفاع از قلعه است که در جریان آن بازیکنان باید پایگاه حریف را از بین ببرند. البته در اینجا خبری از پایگاه خاصی نیست، بلکه هر تیم یک فرمانده و در جلوی فرمانده هم یک برج برای دفاع از فرمانده قرار گرفته است. حال فرمانده‌ها با توجه به قلمرویی که در آن هستند، دارای کارت‌های نبرد مختلفی خواهند بود که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا فرمانده حریف را از بین ببرند. موردی که باعث تفاوت Warhammer Age of Sigmar: Realm War با سایر بازی‌های این سبک شده است، ساختار گیم‌پلی است. کارت‌های بازی Warhammer Age of Sigmar: Realm War به دو دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شوند. کارت‌های قهرمان‌ها و کارت‌های پیاده نظام فرمانده که با انتخاب کارت‌های قهرمان، یک سری مهارت برای شما فعال می‌شوند که می‌توانید از آن‌ها روی کارت قهرمان مورد نظر استفاده کنید. از این رو شاهد آسیب رساندن بیشتری به تیم حریف خواهید بود. کارت‌های پیاده نظام هم شامل یک سری موجودات و هیولاهای مختلف است که مربوط به همان قلمرویی هستند که فرمانده‌ی آن را انتخاب کرده‌اید. جدا از این موارد، هر فرمانده هم مهارت مخصوص به خودش را دارد که در شرایط بحرانی می‌توانید از آن استفاده کنید. همانند سایر بازی‌های کارتی، برای استفاده از کارت‌های‌تان، به یک انرژی مخصوص نیاز دارید، از این رو حواس‌تان باشد که در نبردهای خود، از استراتژی‌های مناسبی استفاده کنید؛ زیرا Warhammer AoS: Realm War یک بازی کاملا آنلاین است و تمامی بازیکنان استراتژی‌های مخصوص به خودشان را دارند.

از نظر سرور و کیفیت پینگ، Warhammer AoS: Realm War در جایگاه مناسبی قرار دارد

سیستم آنلاین بازی Warhammer AoS: Realm War به این شکل است که بازیکنان با بردن حریف‌های خود می‌توانند قدرت بیشتری را کسب کنند و سطح‌شان را افزایش دهند. از این رو با افزایش سطح و رسیدن به سطح قدرت مشخصی، می‌توانید سایر قلمروهای بازی را آزاد کنید. با انجام این کار فرمانده‌های بیشتری در دسترس شما قرار می‌گیرند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، قدرت بیشتری را کسب کنید. از آنجایی که با یک بازی کاملا آنلاین طرف هستیم، کیفیت سرور و پینگ، مهم‌ترین فاکتور بازی به حساب می‌آید. بازی اندروید و آيفون در این زمینه به خوبی کار خود را انجام داده است و سرورها و پینگ بازیکنان کیفیت مناسبی دارند. یکی دیگر از نکاتی که بازی موبایل Warhammer AoS: Realm War را جذاب کرده است، ویژگی‌ای است که در جریان آن می‌توانید یک کارت قهرمان بیشتر را کسب کنید. در واقع در محیط مبارزه‌ای شما یک دروازه به نام Realmgate تعبیه شده است. حال با فرستادن سه قهرمان به این منطقه، می‌توانید این دروازه را از آن خود کنید و بازی به عنوان پاداش به شما یک کارت قهرمان قدرتمند می‌دهد. از این رو جدا از نبرد در مسیر اصلی بازی، شاهد نبردهایی در قسمتی فرعی و کنار Realmgate خواهیم بود. در انتها یک بخش ارتقا هم برای کارت‌های شما در نظر گرفته شده است. زمانی که صندوق‌های مختلفی را دریافت می‌کنید یا بازی‌های خود را می‌برید، یک سری کارت به شما اهدا می‌شوند. حال اگر کارت مورد نظر را در گذشته آزاد کرده باشید، می‌توانید از کارت‌های مشابهی که دریافت می‌کنید، جهت ارتقای کارت اصلی استفاده کنید.

بازی موبایل Warhammer AoS: Realm War

بازی اندروید و آیفون Warhammer AoS: Realm War با تمام ویژگی‌های خوبش، یک ویژگی بد هم دارد که در اکثر بازی‌های آنلاین رایگان، شاهد آن هستیم؛ بلایی به نام پرداخت‌های درون برنامه‌ای که اکثر بازی‌های موبایل رقابتی را به یک Pay to Win تبدیل کرده است. با این حال بازیکنان می‌توانند با استفاده از مهارت خود در نبردهای بازی، بازیکنان را شکست دهند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Age of Sigmar: Realm War


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده