// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹

بازی Guacamelee در آستانه انتشار برای سوییچ؛ نسخه دوم تا پایان 2018 پورت می‌شود

استودیو درینک باکس با انتشار تریلری اعلام کرد که تا ۲۴ ساعت آتی بازی Guacamelee برای سوییچ منتشر می‌شود و Guacamelee! 2 نیز تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو درینک باکس (Drinkbox) اعلام کرد که مجموعه بازی Guacamelee برای نینتندو سوییچ پورت شده است. سازندگان نه تنها با این خبر طرفداران را غافل‌گیر کردند بلکه تریلری نیز از بازی منتشر کردند که محتویات آن را نشان می‌دهد.

نسخه اول این بازی با نام Guacamelee! Super Turbo Championship Edition برای نینتندو سوییچ معرفی شده است که در ۲۴ ساعت آتی برای کنسول دستی نینتندو در دسترس قرار می‌گیرد. گفتنی است که این محصول به طور دیجیتالی در فروشگاه نینتندو یعنی eShop منتشر می‌شود. البته سازندگان از زمان دقیق انتشار این بازی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

دومین نسخه این مجموعه یعنی بازی Guacamelee! 2 که در ماه‌های گذشته روی پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شده است، نیز برای سوییچ پورت می‌شود. سازندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ نامعلومی از ماه دسامبر (آذر یا دی ماه) در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

در پایین می‌توانید ویدیو هنگام عرضه نسخه اول بازی Guacamelee برای نینتندو سوییچ را تماشا و دانلود کنید. نسخه اول این بازی در ۲۴ ساعت آتی و نسخه دوم نیز در آخرین ماه سال جاری میلادی برای سوییچ منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سری بازی‌های Guacamelee در سبک مترویدوینیا و دوبعدی توسعه یافته است. دومین نسخه این مجموعه در بررسی زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. برای اطلاع از مطلب آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

بازی Guacamelee 2، اثری زیبا، سرگرم‌کننده و رنگارنگ است که با محتوای پرتعدادش همواره جذابیت خود را حفظ می‌کند. با این حال نبود حالت چندنفره آنلاین، نبود چالش مورد انتظار و به ویژه عدم صداگذاری شخصیت‌ها،‌ باعث شده است تا بازی از آنچه به عنوان یک اثر مترویدوینیای سریع انتظار داریم فاصله بگیرد و شاید نتواند عاشقان این سبک را راضی کند. فارغ از مسائلی که می‌توانست نباشد، گوآکا میله ۲ هنوز هم یک بازی سرعتی با کلی کمبوهای متنوع است که تا لحظه آخر تکراری نمی‌شوند و گیم‌پلی جذاب را ارائه می‌دهند. 

نظرات خود را در مورد راه‌یابی این بازی روی نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده