// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

اولین اپیزود و تریلر فصل دوم سریال Future Man در کامیک کان نیویورک به نمایش درآمد

اولین اپیزود و همچنین اولین تریلر فصل دوم سریال Future Man، محصول شبکه Hulu در مراسم کامیک کان شهر نیویورک برای طرفداران این مجموعه به نمایش گذاشته شد. با زومجی همراه باشید.

اواخر سال ۲۰۱۷ بود که شاهد انتشار سریال Future Man (مرد آینده) برای اولین بار از شبکه Hulu با همکاری سث روگن و اوان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی که آثاری همچون فیلم سینمایی This is the End (این پایان کار است)، فیلم سینمایی Super Bad (بسیار بد)، انیمیشن Sausage Party (مهمانی سوسیسی) و سریال Preacher (واعظ) را در کارنامه دارند، بودیم. حال بالاخره انتظار طرفداران مرد آینده می‌تواند به پایان برسد؛ زیرا که این مجموعه تلویزیونی آماده است بار دیگر برای انتشار فصل دوم خود به شبکه Hulu بازگردد. در این راستا تیم سازنده و همچنین بازیگران این مجموعه تلویزیونی برای به نمایش گذاشتن اولین اپیزود فصل دوم سریال و همچنین اولین تریلر فصل دوم در مراسم کامیک کان شهر نیویورک حضور یافته‌اند.

فصل اول این سریال تلویزیونی که در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شد روایتگر داستان پر فراز و نشیب زندگی خدمتکار و نگهبانی ساده به نام جاش فاترمن است که از مهارت‌های فراوان و فوق‌العاده‌ای در بازی‌های ویدیویی بهره می‌برد. وی پس از ملاقات با مسافران زمان مرموزی که از آینده برای ملاقات با او آمده‌اند متوجه این موضوع می‌شود که او تنها امید و کلید نسل بشریت در آینده برای نجات از انقراض به وسیله‌ی مهاجمان نژاد برتر است. این سریال تلویزیونی به نوعی مجموعه‌ای الهام گرفته شده از آثار کلاسیک معروفی چون بازگشت به گذشته و حتی ترمیناتور است که با رنگ و لعاب‌های امروزی به خوبی تلفیق شده است.

Future Man

بعد از آن که اولین اپیزود فصل دوم این مجموعه در مراسم کامیک کان شهر نیویورک به نمایش درآمد، اولین تریلر اپیزود‌های جدید این فصل نیز برای طرفداران مجموعه به نمایش گذاشته شد که در این راستا توانست اطلاعات جامعی در رابطه با آینده‌ی وحشتناک و سیاهی که در انتظار کاراکتر‌های این سریال است در اختیار ما قرار دهد.

ادامه مطلب بخش‌هایی از فصل دوم سریال Future Man را برای شما فاش می‌کند

.

.

در فصل جدید این سریال قرار است شاهد از هم پاشیده شدن آیندگان و تقسیم شدن‌شان به دو گروه بزرگ باشیم. یکی از این گروه‌ها خواستار نقل مکان هرچه زودتر نیمی از جمعیت بزرگ آیندگان به سیاره مریخ است و گروه دیگر فقط به دنبال تنها و مستقل بودن نسبت به گروه‌های دیگر است؛ اما همانطور که تمامی این تحولات و اتفاقات در حال صورت گرفتن است گروه دیگری که با نام Pointed  Circle شناخته می‌شود در حال طراحی نقش‌ها و الگو‌های متفاوت جنگی است که فاترمن نیز به نوعی هسته اصلی و نقش کلیدی این الگو‌های جنگی است. در این میان، او از آنجا که می‌داند ادامه این روند باعث کشته شدن او می‌شود پس تصمیم به فرار از این موضوع می‌گیرد.

جاش هاچرسون در نقش جاش فاترمن، الیزه کوپه در نقش تایگر، درک ویلسون در نقش ولف، گلن هدلی در نقش دیان فاترمن و اد بیگلی. جی آر در نقش گیب فاترمن از جمله هنرمندان و بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته‌اند.

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده