نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر گیم پلی Yomawari: The Long Night Collection المان‌های ترسناک بازی را نشان می‌دهد

کمپانی NIS America تریلر جدیدی را از بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی ترسناک را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی ان‌ای‌اس امریکا (NIS America) تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر کرده است. این تریلر حوادث پس از تاباندن نور چراغ‌قوه روی ارواح و نمایان شدن آن‌ها به شکلی وحشتناک و البته زمانی که بازیکنان از بوته‌ها برای پنهان شدن از دست ارواح استفاده می‌کنند، به نمایش در می‌آورد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Yomawari: The Long Night Collection در واقع پورت دو بازی ترسناک Yomawari: Night Alone و Yowamari Midnight Shadows برای نینتندو سوییچ است. پیش از این، بازی Yomawari: Night Alone برای پلی استیشن ویتا و کامپیوتر و بازی Yowamari Midnight Shadows برای پلی استیشن ویتا، کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شده بود و این بازی‌ها در تاریخ ۸ آبان ماه (۳۰ اکتبر) به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه eShop در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید با مشاهده تریلر جدیدی که هفته گذشته از بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر شد، اطلاعات بیشتری از این اثر به دست آورید. شما همچنین می‌توانید تریلر گیم‌پلی تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده