// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Phantomgate: The Last Valkyrie؛‌ ماجراجویی آخرین والکایری

بازی موبایل Phantomgate: The Last Valkyrie روایت‌گر داستان دختری به نام آسترید است که باید خدایان نورس را از پیش روی بردارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

افسانه‌های نورس و اسکاندیناوی، یکی از مواردی هستند که بازیسازان در جریان بازی‌های مختلف از آن‌ها الهام گرفته‌اند و سعی کرده‌اند تا فضای متفاوتی از این افسانه‌ها را به نمایش بگذارند. در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی الهام گرفته از جهان و خدایان نورس رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie، ساخته استودیو Netmorble، یک بازی نقش آفرینی با مبارزات نوبتی است که جدا از داستان جذابش، گیم‌پلی درگیر کننده و پر محتوایی دارد. در سالیان دور خدایان نورس وارد جنگی بزرگ شدند و این جنگ، زمین را رو به نابودی برد. در این میان رِنِتا از طریق قدرت‌های والکایری خود عزم خود را جزم کرد تا جلوی اودین و ثور را بگیرد. در این میان رنتا صاحب دختر بچه‌ای بود که خطری جدی جانش را تهدید می‌کرد؛ از این رو رنتا با کمک یکی از دوستان خود پس از شکست خوردنش توانست از میدان مبارزه فرار کند و دختر خود را از دست ثور و اودین مخفی نگه دارد. حال آسترید، دختر رنتا، به یک والکایری جوان تبدیل شده است که ماجراجویی بزرگی در انتظار او است. بازیکنان در نقش آسترید باید یک بار برای همیشه جلوی خدایان را گرفته و مادر آسترید را پیدا کنند. بازی موبای Phantomgate: The Last Valkyrie جزو آن دسته از بازی‌های نقش‌آفرینی است که یک داستان جذاب و درگیر کننده را روایت می‌کند.

بازی موبایل Phantomgate: The Last Valkyrie

چینش تیم و استفاده از ویژگی‌های فانتوم‌ها، باید به شکلی باشد که با استراتژی مبارزه‌ای بازیکنان، مطابقت داشته باشد

بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie یک بازی نقش‌ آفرینی با مبارزات نوبتی است که طراحی آن، به شکلی است که تمامی بازیکنان و اشخاصی که تا به حال مبارزات نوبتی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند از مبارزات Phantomgate: The Last Valkyrie لذت ببرند. بازی موبایل Phantomgate: The Last Valkyrie دارای ۶ مرحله مختلف است که هر مرحله در بخشی از میدگارد روایت می‌شود. حال در جریان مراحل بازی بازیکنان با سطوح مختلفی روبه‌رو می‌شوند. در جریان سطح‌های بازی Phantomgate: The Last Valkyrie باید در محیط‌های بازی به دنبال آیتم‌های مختلفی بگردید تا بتوانید دروازه‌های فانتوم را احیا کنند. آسترید با احیای تمامی دروازه‌ها می‌تواند قدرت واقعی خود در نقش یک والکایری را به دست آورده و صلح و نظم را برای سرزمین نورس به ارمغان بیاورد. درطول ماجراجویی‌های خود در محیط‌های بازی، دشمنانی را مشاهده می‌کنید که با رویارویی با آن‌ها، وارد مبارزات بازی می‌شوید. در جریان مبارزات بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie، آسترید به همراه تیم چهار نفره‌ی خود باید تیم دشمن مورد نظر را از پیش روی بردارد. هر شخصیت در جهان Phantomgate: The Last Valkyrie دارای چهار یا سه ویژگی مختلف است که برای استفاده از آن‌ها به انرژی یا همان Mana نیاز دارید. از این رو در طول مبارزات باید استراتژی‌های مخصوص به خود را داشته باشید؛ زیرا رفته رفته مبارزات سخت‌تر می‌شوند و اگر به درستی از نوار انرژی و مهارت‌های خود استفاده نکنید، شکست خواهید خورد. بعضی از هم‌تیمی‌هایی که آزاد می‌کنید (هم‌تیمی‌های‌تان در بازی به اسم فانتوم به شما معرفی می‌شوند) ویژگی‌های یک پشتیبان را دارند؛ از این رو می‌توانید با توجه به شیوه‌ی مبارزه‌ای خود، تیم دلخواه‌تان را بچینید.

جدا از آسترید، بازیکنان می‌توانند با آزاد سازی سایر قهرمان‌های بازی، از آن‌ها به عنوان شخصیت اصلی مبارزات خود استفاده کنند

جدا از فانتوم‌ها، بازیکنان با پیشروی در خط داستانی و رسیدن به مراحل بالاتر، می‌توانند قهرمان‌های جدیدی را آزاد کنند. حال اگر از ویژگی‌های آسترید خسته شدید، می‌توانید به سراغ این قهرمان‌های جدید بروید و از آن‌ها به عنوان شخصیت اصلی در مبارزات استفاده کنید (در طول ماجراجویی در محیط‌های بازی، همچنان هدایت آسترید را بر عهده خواهید داشت). در زمان‌هایی که از طریق آسترید در حال ماجراجویی و جمع‌آوری آیتم‌ها برای احیای دروازه‌های فانتوم هستید، معماهای مختلفی را مشاهده می‌کنید که باید آن‌ها را حل کنید تا خط داستانی را پیش ببرید. همچنین شخصیت‌هایی را می‌بینید که به شما ماموریت‌های فرعی مختلفی را می‌دهند که انجام آن‌ها، پاداش بیشتری را به شما می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie، سیستم ارتقای شخصیت‌ها است. بازیکنان می‌توانند فانتوم‌های تیم خود را از طریق آیتم‌های مخصوصی که به دست می‌آورند، تقویت کنند. از طرفی هر یک از فانتوم‌ها دارای ارزش‌های مختلفی هستند. حال با تقویت فانتوم‌ها به سطح مورد نظر، می‌توانید ارزش آن را افزایش دهید؛ به عبارتی فانتوم‌های بازی Phantomgate: The Last Valkyrie را می‌توانید به تکامل برسانید که این تکامل زمانی صورت می‌گیرد که متریال‌های مورد نظر را داشته باشید. همچنین فانتوم مورد نظر باید به سطح مشخصی رسیده باشد. با افزایش ارزش هر فانتوم، قدرت و ظاهر وی هم تغییر خواهد کرد.

بازی موبایل Phantomgate: The Last Valkyrie

یک بخش ارتقا هم برای قهرمان بازی در نظر گرفته شده است. کمیاب بودن متریال‌ها در بازی Phantomgate: The Last Valkyrie موردی است که بازیکنان را مجبور به جست‌ و جو دقیق در مراحل می‌کند. از نظر طراحی هم تیم سازنده از طراحی‌های فانتزی و نقاشی-شکل برای بازی Phantomgate: The Last Valkyrie استفاده کرده است که تجربه‌ای متفاوت را نسبت به سایر بازی‌های موبایل نقش‌آفرینی، ارائه می‌دهد. با تمام این تفاسیر اگر از علاقه‌مندان به افسانه‌های نورس هستید و می‌خواهید یک بازی نقش‌آفرینی متفاوت را روی گوشی موبایل یا تبلت خود تجربه کنید، Phantomgate: The Last Valkyrie می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Phantomgate: The Last Valkyrie


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده