// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Best Rally؛ راندن ماشین‌های کوچک

بازی موبایل Best Rally یک بازی آرکید ماشین سواری است که در جریان آن بازیکنان در نقش ماشین‌هایی کوچک قرار می‌گیرند و چالش‌های بازی را پشت سر می‌گذارند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به سراغ یک بازی آرکید ماشین سواری رفته‌ایم؛ اثری که به واسطه‌ی ساختار گیم‌پلی خود، شکل متفاوتی از اتومبیل رانی را به تصویر می‌کشد. بازی اندروید و آیفون Best Rally، ساخته استودیو Oddrok، یک بازی ماشین سواری آرکید است که در جریان آن، بازیکنان باید سطح‌های مختلفی را پشت سر بگذارند و رکورد خود را ثبت کنند. بازی موبایل Best Rally فاقد بخش داستانی یا بخش چندنفره است و از همان ابتدا بازیکنان را وارد جهان خود می‌کند. در همین ابتدا بگویم که بازی موبایل Best Rally محتویات زیادی ندارد؛ اما ویژگی‌ای که بازیکنان را به خود جذب می‌کند، ساختار گیم‌پلی و المان‌های بازی است.

بازی موبایل Best Rally

چالش‌ها در بازی Best Rally به شکلی طراحی شده‌اند که بازیکنان در بخش‌های مختلفی به چالش کشیده شوند

با ورود به بازی اندروید و آيفون Best Rally، یک بخش تمرینی ساده و کوتاه را مشاهده خواهید کرد؛ جایی که نحوه هدایت ماشین‌تان را در بازی یاد خواهید گرفت. سیستم بازی کردن بازی آرکید اتومبیل‌رانی Best Rally بدین شکل است که ماشین شما به صورت پیش‌فرض در حال حرکت کردن است و شما با نگه داشتن انگشت‌تان در سمت چپ یا راست صفحه نمایش، اتومبیل خود را به چپ یا راست هدایت می‌کنید. Best Rally دارای دو مرحله‌ی مجزا است که هر مرحله از سطوح مختلفی تشکیل شده است. حال شما در هر سطح وظیفه‌ دارید هدفی را که از شما خواسته شده است، تکمیل کنید؛ به عنوان نمونه در بعضی از سطوح از شما خواسته شده است تا از نقطه‌ی A به نقطه‌ی B بروید. دسته‌ی دیگر اهداف، جمع‌آوری آیتم‌هایی در مدت زمانی مشخص است. حال هر کدام از اهداف بازی که تعداد کمی دارند، رفته رفته سخت‌تر می‌شوند و یک سری چالش مختلف به آن‌ها اضافه می‌شود تا بازیکنان و مهارت‌شان در هدایت اتومبیل‌های کوچک، سنجیده شود؛ برای مثال در سطح‌هایی که باید از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر بروید، یک سری مانع قرار داده می‌شود تا هدایت ماشین برای بازیکنان سخت‌تر شود یا جدا از بیشتر شدن چالش‌ها، طول مسیر نیز افزایش پیدا می‌کند. در این میان اشاره کنم که با پشت سر گذاشتن سطح‌های بازی، ستاره دریافت خواهید کرد؛ به عبارتی برای هر سطح سه ستاره در نظر گرفته شده است که بازیکنان با توجه به نوع عملکردشان می‌توانند ستاره‌های خود را دریافت کنند. همچنین اگر عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذارید، باید سطح مورد نظر را مجددا تکرار کنید. از طرفی هر قدر ستاره‌های بیشتری کسب کنید، رتبه‌ی شما در جدول رکوردهای بازی بهتر خواهد بود.

بازی موبایل Best Rally

جدا از این موارد و وجود چالش‌های مختلف برای سرگرم کردن بازیکنان، با یک بازی موبایل رایگان طرف هستیم که ویدیوهای تبلیغاتی را در خود جای داده است. پس از چند دور بازی کردن Best Rally، باید یک ویدیو تبلیغاتی را به اجبار تماشا کنید. از نظر طراحی نیز بازی اندروید و آیفون Best Rally دارای ۳۱ پیست مختلف است که تنوع خاصی را به بازی بخشیده‌اند و بازیکنان، به هیچ وجه احساس خستگی نخواهند کرد. از طرفی در جهان بازی ۹ ماشین طراحی شده است که با پیشروی در بازی و جمع‌آوری پول، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. در انتها بازی موبایل Best Rally می‌تواند تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش برای آن دسته از کاربرانی باشد که به دنبال بازی‌های ساده، اما سرگرم‌کننده روی پلتفرم موبایل هستند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Best Rally


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده