// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dragalia Lost؛ در جست‌ و جوی قدرت

بازی موبایل Dragalia Lost، سرگذشت شاهزاده‌ای را روایت می‌کند که برای جلوگیری از فروپاشی سرزمین‌اش، وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ جدیدترین ساخته‌ی کمپانی نینتندو برای پلتفرم موبایل رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost، یک بازی نقش آفرینی و داستان محور است که چندی پیش نینتندو اعلام کرده بود که در ماه مهر، روانه‌ی بازار خواهد شد. داستان بازی موبایل Dragalia Lost، روایت‌گر زندگی شاهزاده‌ی سرزمین آلبریا است. سرزمین آلبریا سال‌ها است که توسط یک Sacred Shard، مورد محافظت قرار گرفته است و اگر این شارد نابود شود، سرزمین آلبریا هم رو به نابودی می‌رود. حال شاهزاده سرزمین آلبریا برای پیدا کردن یک شارد مخفی و جایگزین کردن آن با Sacred Shard فعلی، عازم Mistholt می‌شود. همچنین در افسانه‌ها آمده است که تنها شخصی می‌تواند این کار را انجام دهد که با اژدهایان عهد و پیمان بسته باشد. از این رو قهرمان داستان باید صاحب قدرت یک اژدها شود. از این رو در این راه با شخصیت‌های متعددی آشنا می‌شوید که هر کدام از آن‌ها به نحوی شما را کمک می‌کنند.

Dragalia Lost دارای یکی از کامل‌ترین سیستم‌های ارتقای شخصیت در میان بازی‌های موبایل است

گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost، موردی است که آن را از سایر بازی‌های نقش‌آفرینی متمایز می‌کند. در ابتدا و ورود به بازی، با بخش تمرینی مواجه می‌شوید که در جریان آن نحوه بازی کردن به بازیکنان یاد داده می‌شود. در بازی موبایل Dragalia Lost نحوه بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان با نگه داشتن انگشت‌شان روی صفحه نمایش و کشیدنش به جهت‌های مختلف، هدایت شخصیت‌های بازی را در دست خواهند گرفت. از طرفی با ضربه زدن روی دشمنان، می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. در این میان سیستمی تعبیه شده است تا بازیکنان از ضربات مختلف دشمنان و باس‌های بازی جاخالی دهند. برای انجام این کار تنها کافی است انگشت خود را روی صفحه نمایش به جهت‌های مختلف بکشید تا شخصیت بازی جاخالی دهد. برای پیشروی در خط داستانی باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید و هر مرحله از چند ماموریت متفاوت تشکیل شده است. مراحل ابتدایی بازی، در قالب بخش تمرینی در دسترس شما قرار داده می‌شوند و با پشت سر گذاشتن آن‌ها، بخش‌های مختلف Dragalia Lost برای شما آزاد می‌شود. در واقع در جریان این مراحل با شخصیت‌های جدیدی ملاقات خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها، مسئول یکی از بخش‌های بازی (ارتقا، احضار قهرمان‌های جدید و سایر موارد) هستند. یکی از موارد مهم در بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost، تیمی است که تشکیل می‌دهید. تیم‌های بازی چهار نفره هستند و باید اعضا را با توجه به شیوه‌ی بازی کردن خودتان انتخاب کنید. هر کدام از شخصیت‌ها یا قهرمان‌های بازی Dragalia Lost قدرت‌ها و مهارت‌های خاص خودشان را دارند که می‌توانید از آن‌ها برای قوی‌تر کردن تیم‌تان استفاده کنید.

نوع تعامل و رابطه‌ی شما با اژدهایی که دارید، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم Dragalia Lost است که می‌تواند در مبارزات بازی و باس فایت‌ها، شما را نجات دهد

داستان بازی به شکلی است که شخصیت اصلی وارد عهد و پیمان با اژدهایان می‌شود. از این رو جدا از شخصیت‌ اصلی، سه شخصیت دیگری که انتخاب می‌کنید هم قادر به استفاده از این قدرت هستند. حال سوال پیش می‌آید که نحوه‌ی استفاده از قدرت یک اژدها به چه شکل است؟ در بازی اندروید و آيفون Dragalia Lost جدا از احضار کردن شخصیت‌های جدید، می‌توانید اژدهایان جدیدی را هم احضار کنید. حال با ورود به بخش مدیریت تیم‌تان، می‌توانید آن‌ها را در دسترس شخصیت‌های بازی قرار بدهید. در طول مبارزات هر شخصیت یک مهارت مخصوص به خودش را دارد و با کشتن دشمنان، نوار استفاده از قدرت اژدها پر می‌شود؛ زمانی که این نوار به صورت کامل پر شد، می‌توانید به یک اژدها تغییر شکل بدهید. زمانی که در قالب یک اژدها قرار گرفتید، یک مهارت مخصوص دارید و ضربات شما، قدرت بیشتری خواهند داشت. تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که مدت زمان استفاده‌ی شما از اژدها در بازی Dragalia Lost بسیار محدود است و باید در شرایط بحرانی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید مدام میان شخصیت‌های بازی سوییچ کنید و از قدرت‌های‌شان استفاده کنید. یکی از بخش‌های پر محتوای بازی موبایل Dragalia Lost، بخش ارتقای شخصیت‌ها است. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را ارتقا دهند و شمشیر و آیتم‌های مختلفی را در طول انجام مراحل کسب کنند. همچنین اژدهایان نیز قابل ارتقا هستند تا قدرت‌شان بیش از پیش افزایش پیدا کند. در این میان یک مورد دیگر وجود دارد که مربوط به رابطه‌ی شما و اژدها می‌شود. هر چقدر بیشتر این بخش را ارتقا دهید، نوار مربوط به این بخش زودتر پر می‌شود و مدت زمان بیشتری را می‌توانید در قالب یک اژدها باقی بمانید.

از نظر طراحی و گرافیک هم بازی Dragalia Lost دارای طراحی و میان‌پرده‌های انیمه‌ای است که مخاطبان این مدیوم را به خوبی جذب خواهد کرد. جدا از حالت داستانی، بازی اندروید و آيفون Dragalia Lost دارای حالت‌های دیگری که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند. در بخش مشارکتی می‌توانید مراحل بازی را به صورت مشارکتی با یکی از دوستان‌تان تجربه کنید. این در حالی است که در حالت رویدادها، بازیکنان می‌توانند وارد محیط‌های مختلفی شوند و با دشمنان سر سخت‌تری بجنگند؛ از این رو آیتم‌هایی که دریافت می‌کنید، ارزش بیشتری دارند و سریع‌تر از قبل می‌توانید شخصیت‌های خود را ارتقا دهید. با تمام این تفاسیر، بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost در کنار تمامی موارد خوبی که دارد، شما را مجبور به دانلود ۱.۳ گیگابایت دیتا می‌کند. همچنین با شروع هر مرحله‌ی جدید، باید مقداری حجم (در حد یک یا دو مگابایت) را دانلود کنید تا بتوانید وارد بازی شوید. با این حال اگر به دنبال یک بازی نقش‌آفرینی متفاوت با داستانی جذاب هستید، Dragalia Lost می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragalia Lost


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده