// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

ویدیوهای جدید بازی Devil May Cry 5 با محوریت سلاح‌های دانته

در جریان پنل کمپانی کپکام در شهر نیویورک، گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 و شخصیت دانته به نمایش در آمد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، در شهر نیویورک میزبان یک پنل بوده است که گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 را نمایش می‌دهد.

متاسفانه گیم‌پلی به نمایش در آمده برای استریم در دسترس قرار نگرفته، اما یکی از کاربرهای یوتیوب ویدیوهای مختلفی را از این گیم‌پلی ضبط کرده است. در جریان ویدیوهای منتشر شده، شاهد کومبوهای موتور دانته یعنی Cavaliere هستیم که از طریق آن‌ها می‌توانید ضربات متعددی را به دشمنان وارد کنید. همچنین سلاح بالروگ و Cerberus (از نسخه سوم) نیز در این بازی حضور دارند. در این میان اشاره کنم که Cerberus سه حالت مبارزه‌ای مختلف دارد که بازیکنان با توجه به شیوه‌ی مبارزاتی‌شان می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

نکته‌ی جالب نمایش گیم‌پلی دانته، یک کلاه به نام Faust است. بازیکنان از طریق این کلاه می‌توانند ضرباتی نظیر طوفان شهاب سنگ را روی دشمنان اعمال کنند. همچنین اعلام شده است که کلاه Faust از اورب‌های قرمز رنگ شما به عنوان Mana استفاده می‌کند. در انتها هم تیم سازنده با نشان دادن تصاویر مختلفی از دویل بریکر Sweet Surrender و Pasta Breaker شخصیت نیرو، اطلاعاتی را از آن‌ها منتشر کرد.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید هشت ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده