نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Chasm این ماه برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی ماجراجویی پلتفرمر Chasm که پیش‌تر برای برخی کنسول‌های دستی و خانگی منتشر شده بود حال قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شود.

بازی Chasm که در سبک ماجراجویی پلتفرمر دو بعدی توسعه یافته، پیش‌تر توسط استودیوی Bit Kid برای پلتفرم‌هایی چون پلی استیشن ویتا، پلی استیشن 4 و پی سی راهی بازار شده بود. هم‌اکنون سازندگان بازی از انتشار آن روی پلتفرم محبوب نینتندو سوییچ خبر داده‌اند. صاحبان این کنسول می‌توانند روز نوزدهم مهر ماه (یازدهم اکتبر امسال) این بازی را روی پلتفرم دلخواه‌شان تجربه کنند.

برخی از ویژگی‌های بازی به روایت صفحه‌ی استیم آن به شرح زیر است:

به Chasm خوش آمدید. یک اکشن ماجراجویی که قرار است در آن نقش سربازی را بازی کنید که برای امپراطوری گلدین می‌جنگد. قهرمان بازی به دنبال این است که شرافت و لیاقت خود را به عنوان یک شوالیه ثابت کند و به دنبال این کار، شایعاتی درباره معدنی که به تازگی از کار و بهره‌وری افتاده می‌شنود. از آنجا که این معدن برای سرزمین بسیار مهم بود، او راهی آن مکان می‌شود تا علت از کار افتادنش را جست و جو کند. اما چیزی که آنجا پیدا می‌کند حتی از بدترین تصوراتش هم ترسناک‌تر بود. مردم دهکده، یک به یک ناپدید و توسط نیروهایی غیرطبیعی، به اعماق زمین کشیده می‌شدند.

شما باید به خاطر قسمی که برای امن نگه داشتن سرزمین و برقرار کردن آرامش همیشگی در آن یاد کرده‌اید، تا آخرین نفس از آن محافظت کنید و راهی سفری حماسی با نبردهایی مرگبار شوید. باید بر هیولاهای زیادی غلبه کنید، معادن، دخمه‌ها و قلعه‌های کهنی را جست و جو کنید و ابزارآلات و اسلحه‌های قدرتمندی که برای سال‌ها در آن‌ها مدفون شده را کشف و استفاده کنید. اگرچه داستان کلی بازی برای همه‌ی بازیکنان یکسان است، سفر قهرمان شما مختص خودش خواهد بود و تجربه‌ای یکتا خواهد ساخت. هر یک از اتاق‌ها و محیط‌های بازی به صورت دستی طراحی شده‌اند و هنرمندان به گونه‌ای دنیای بازی را طراحی کرده‌اند که بازیکنان با آن احساس راحتی داشته باشند.

ویژگی‌های کلیدی

  • شش دنیای منحصر به فرد و از پیش طراحی شده با طراحی دستی همه‌ی جزئیات، در اختیار شما است تا در آن به جست و جو بپردازید
  • از گیم‌پلی دشوار و سبک رتروی بازی با گرافیک پیکسل آرت لذت ببرید
  • با باس‌های بزرگ و دشوار مبارزه کنید و قابلیت‌های جدید به دست آورید تا بتوانید به نقاط و سرزمین‌هایی که تا پیش از این از رسیدن به آن‌ها محروم بودید، دست پیدا کنید
  • کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنید و برای او قطعات زره، اسلحه‌های مختلف و جادوهای گوناگون انتخاب کنید
  • بازی برای پلتفرم‌هایی چون ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و گیم‌پدها را به طور کامل پشتیبانی می‌کند

بازی Chasm نوزدهم مهر امسال برای پلتفرم نینتندو سویچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده