نویسنده: حمزه سروری
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

فینال لیگ جهانی بازی Clash Royale ماه آذر در توکیو برگزار خواهد شد

شرکت سوپرسل (SuperCell) اعلام کرد که فینال‌های لیگ جهانی بازی Clash Royale اواخر فصل پاییز در شهر توکیو برگزار خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

شرکت سوپرسل که از غول‌های صنعت بازی موبایل به‌حساب می‌آید اعلام کرد که دیدارهای نهایی بازی محبوبش یعنی Clash Royale در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) و در شهر توکیو برگزار خواهد شد. 

این استودیوی فنلاندی امید دارد با افزایش رقابت پیرامون بازی Clash Royale، ورزش‌ های الکترونیکی (eSports) میان بازی‌‌های موبایل هم رونق پیدا کند. بازی کلش رویال یک بازیِ مبنی بر نبرد محیطی رودررو است و همچنین نقش عظیمی در درآمد سالیانه‌ی ۲ میلیارد دلاری شرکت سوپرسل بر عهده داشته است. 

دیدارهای نهایی در ماکوهاری مسه (Makuhari Messe) برگزار خواهند شد؛ مرکزی که بزرگ‌ترین رویدادهای مربوط گیمینگ و سرگرمی کشور ژاپن در آن صورت می‌پذیرند. در این رویداد که تنها و تماماً در طول یک روز در جریان خواهد بود، دیدارهای نهایی نخستین لیگ مربوط به بازی Clash Royale انجام می‌گیرد؛ بدین صورت که برترین تیم از هر منطقه در جهان، انتخاب شده و مقابل تیم برتر کشور ژاپن قرار می‌گیرد. رقابت تا جایی ادامه می‌باید که تنها یک برنده باقی بماند؛ آخرین بازمانده برنده‌ی جایزه‌ی «تاج طلایی» می‌شود و اولین برنده‌ی تاریخ این رقابت نام خواهد گرفت.

کریس چو (Chris Cho)، از اعضای هیئت مسابقات، درباره‌ی لیگ کلش رویال این‌گونه می‌گوید:

لیگ کلش رویال رقابتی در سطح جهانی است و پس از میزبانی فینال رقابت‌های انفرادی کلش رویال در سال گذشته و در شهر لندن، نمی‌توانیم صبر کنیم تا طرفداران‌مان را در سراسر جهان برای به انجام رساندن فینال به ژاپن دعوت کنیم.

ژاپنی‌ها یکی از برجسته‌ترین عملکردها را در میان برنده‌های لیگ امسال داشته‌اند و همواره از چهره‌های برجسته در صحنه‌ی ورزش‌های الکترونیکی بوده‌اند. با شروع رویداد، طرفداران در سراسر جهان می‌توانند ببینند که چه جشن شگفت‌انگیزی در بالاترین سطح برای لیگ کلش رویال تدارک دیده شده است.

در طول سال جاری ۴۴ تیم از برترین تیم‌های ورزش الکترونیکی از اقصی نقاط جهان اقدام به شرکت در لیگ کلش رویال کرده‌اند و به همین ترتیب به رقابت خود تا دیدارهای نهایی در ژاپن ادامه خواهند داد. طرفداران می‌توانند از کانال یوتیوب Clash Royale eSports دنبال‌کننده‌ی این لیگ باشند یا برای حضور در دیدارهای نهایی دست به خرید بلیط‌های ۱۳ دلاری این رویداد بزنند. 

فوچی (Fuchi)، از بازیکنان مطرح ژاپنی بازی کلش رویال، درباره‌ی این لیگ نظر خود را به شرح زیر اعلام کرد:

ما مفتخر هستیم که اولین لیگ کلش رویال را در کشور خود میزبانی می‌کنیم.

ورزش‌های الکترونیک بین بازی‌های موبایل در کشور ژاپن به‌شدت در حال رشد است؛ بنابراین اینکه شرکت سوپرسل دیدارهای نهایی لیگ کلش رویال را در کشور من برگزار می‌کند برایم به‌شخصه اتفاقی ویژه است. سال گذشته در رقابت جهانی کلش رویال در لندن، من قادر به راهیابی به فینال شدم و بسیار ناراحت بودم که نتوانستم قهرمان بشوم. امسال تیم من و خودم آماده هستیم که در دیدارهای نهایی شرکت کنیم و مقابل بهترین تیم‌های دنیا قرار بگیریم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

در ابتدای سال جاری میلادی ۲۵ میلیون بازیکن برای کسب شانس حضور در اولین لیگ کلش رویال به رقابت پرداختند و در نهایت نزدیک به ۷ هزار بازیکن از ۱۱۳ کشور مختلف توانستند به مرحله‌ی بعد راه پیدا کنند.

بعد از انجام دورهای اضافی برای کسب صلاحیت و رویدادهای منطقه‌ای بازیکنان به تیم‌های حرفه‌ای معرفی شدند و با نهایی شدن ترکیب هر تیم، رقابت آغاز شد. در دیدارهای نهایی تیم‌های برتر ۵ منطقه‌ی مختلف جهان و تیم برتر ژاپن، در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در شهر توکیو برای کسب عنوان قهرمانی به جنگ یکدیگر می‌روند.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده