نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

تریلر روز عرضه بازی Space Hulk: Tactics منتشر شد

با نزدیک شدن به موعد انتشار بازی Space Hulk: Tactics، تریلر روز عرضه‌ی این اثر منتشر شده است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با نزدیک شدن به موعد انتشار بازی Space Hulk: Tactics، تریلر روز عرضه‌ی این اثر که حاصل همکاری تیم Cyanide Studio و کمپانی Focus Home Interactive است، منتشر شد.

Space Hulk: Tactics ماجرایی دیگر از جوخه‌ی نام‌آشنای Space Marineها را روایت می‌کند و طبیعتا داستانش در دنیای Warhammer 40,000 جریان دارد؛ جایی که Space Marineها باید از ساکنین یک سری پناه‌گاه عظیم فضایی با نام Space Hulk در برابر موجوداتی جهش یافته و فضایی، محافظت کنند. بخش داستانی بازی از دو قسمت که روایتشان به صورت غیر خطی انجام می‌شود، تشکیل شده است. از دیگر نکات قابل ذکر Space Hulk: Tactics، سیستم طراحی نقشه‌ی آن است؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند سناریوهای دلخواه خود را در یک نقشه پیاده کنند، در طراحی چینش دشمنان و موارد این‌چنینی نقشه‌ی مورد نظر دست ببرند و آن را با دیگر بازیکنان به‌اشتراک بگذارند.

بازی Space Hulk: Tactics در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. کسانی که نسخه‌ی PC بازی را پیش‌خرید کنند، علاوه بر گرفتن تخفیف ۱۰ درصدی در استیم، به بتای بازی هم دسترسی خواهند داشت.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده