نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶

دنباله‌های فیلم هالووین ساخته می‌شوند

به احتمال فراوان فیلم Halloween (هالووین) جدید نیز چندین دنباله خواهد داشت؛ جیسون بلوم این موضوع را تأیید کرده است.

روز ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه)، روز هالووین است و در روزهای پیش و پس از این روز، فیلم‌های ترسناک زیادی روی پردهٔ سینما خواهد رفت و یکی از این فیلم‌ها، نسخهٔ سینمایی جدید Halloween (هالووین) است که کارگردانی آن را دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس)، بر عهده داشته است. از همین حالا صحبت از ساخت دنباله‌های فیلم Halloween شده و اگر فیلم جدید در گیشه عملکرد خوبی داشته باشد، مایکل میرز به‌صورت رسمی از بازنشستگی درمی‌آید.

طبق گزارش سایت Entertainment Weekly، جیسون بلوم، رئیس کمپانی بلوم‌هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions)، در سخنانی جدید اعلام کرد که فیلم هالووین به‌‌صورت مجموعه درخواهد آمد و چندین دنباله خواهد داشت. وی گفت که ۱۰۰ درصد و قطعاً این اتفاق خواهد افتاد و اگر آن‌ها ۶ فیلم از مجموعهٔ Paranormal Activity (فعالیت‌های فراطبیعی) ساخته و اکران کرده‌اند، یعنی ۵ مرتبه ایدهٔ ساختش را داشته‌اند و این موضوع می‌تواند در مورد فیلم Halloween نیز صدق کند.

اولین معرفی فیلم جدید مجموعهٔ هالووین در سال ۲۰۱۶ بود که کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، یعنی جان کارپنتر، دیوید گوردون گرین را برای کارگردانی نسخهٔ جدید معرفی کرد و در آن زمان جان کارپنتر گفت که این مجموعه باید به ریشه‌های خود بازگردد. گوردون گرین به‌ همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسندهٔ سریال Eastbound & Down، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. جان کارپنتر نیز به عنوان تهیه‌کنندهٔ اجرایی و مشاور در این پروژه حضور دارد.

تقریباً یک ماه پیش کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) دومین تریلر رسمی فیلم Halloween را منتشر کرد که در این تریلر شاهد بازگشت مرگبار و خونین مایکل مایرز هستیم که در طول آن، تعدادی از قربانیان جدید این قاتل بی‌رحم نمایش داده می‌شوند. گفتنی است فیلم Halloween دنبالهٔ مستقیم قسمت اول مجموعه هالووین است که در سال ۱۹۷۸ اکران شد. پس از موفقیت فیلم اول، ۹ فیلم دیگر که شامل ۷ دنباله و ۲ بازسازی آن می‌شود، تولید شدند و روی پرده‌ٔ سینما رفتند که فیلم جدید این مجموعه اتفاقات این ۹ فیلم را نادیده خواهد گرفت و قسمت جدید فیلم هالووین خط داستانی جدیدی را روایت خواهد کرد که در صورت ساخته شدن فیلمی جدید، دنبالهٔ داستانی قسمت جدید این مجموعه خواهد بود.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Halloween قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده