// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

محتویات روز عرضه Red Dead Online بازی Red Dead Redemption 2 معرفی شد

کمپانی راک‌ استار گیمز، محتویات روز عرضه بخش Red Dead Online بازی Red Dead Redemption 2 را معرفی کرد و ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption، با همکاری کمپانی سونی محتویاتی را برای بخش Red Dead Online بازی Red Dead Redemption 2 معرفی کرد. این محتویات معرفی شده در حالت دسترسی زودهنگام ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد و پس از گذشت ۳۰ روز، کاربران ایکس باکس وان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

حالت Red Dead Online در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و دارندگان این بازی روی پلی‌استیشن 4 می‌توانند لباس Grizzlies Outlaw، اسب عربی Red Chestnut، Alligator Skin Ranch Cutter Saddle و اسلحه ریوولور دابل اکشن High Roller را زودتر از سایرین دریافت کنند. محتویات ذکر شده در واقع محتویات روز عرضه‌ی Red Dead Online است و احتمال دارد در آینده شاهد معرفی محتویات بیشتری برای این بخش باشیم.

Red Dead Redemption 2

از آنجایی که محتویات روز عرضه‌ی Red Dead Online تاثیر خاصی روی بازی کردن شما نمی‌گذارند، کمبود خاصی را برای کاربران Xbox One به وجود نمی‌آورند و پس از گذشت یک ماه، می‌توانند از محتویات ذکر شده استفاده کنند. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ چهار آبان ماه (۲۶ اکتبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ی جزئیات کامل آیتم‌های معرفی شده هستید، می‌توانید به منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده