نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

رزی پرز به لیست بازیگران فیلم Birds of Prey اضافه شد

رزی پرز، بازیگر فیلم Pitch Perfect 2 (پیچ پرفکت ۲)، به لیست بازیگران فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) اضافه شد.

طبق گزارشی جدید در رابطه با فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری)، رزی پرز، بازیگر و فعال اجتماعی آمریکایی که در فیلم‌های هالیوودی زیادی نقش‌های فرعی مختلفی را ایفا کرده است، یکی از بازیگران اصلی فیلم کتی یان خواهد بود؛ این طور که به نظر می‌رسد رزی پرز قرار است نقش شخصیت کارآگاه را ایفا کند.

تقریباً یک هفتهٔ پیش بود که بازیگران نقش دو شخصیت هانترس و قناری سیاه در فیلم Birds of Prey مشخص شدند؛ در خبری که سایت دِدلاین منتشر کرده بود، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) خبر از استخدام مری الیزابت وینستد، بازیگر سریال Fargo (فارگو) و همچنین فیلم 10 Cloverfield Lane (شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد)، برای ایفای نقش شخصیت هانترس و جرنی اسمالت، بازیگر سریال True Blood (خون حقیقی)، برای ایفای نقش شخصیت قناری سیاه، خبر داده بود. حال در خبری جدید، نام بازیگر چهارمی که قرار است در کنار مارگو رابی، مری الیزابت وینستد و جرنی اسمالت در فیلم Birds of Prey ایفای نقش کند، اعلام شده است.

طبق گزارش سایت The Wrap، رزی پرز، بازیگر نامزد دریافت جایزه‌ٔ اسکار برای بازی در فیلم Fearless (بی‌باک)، نقش شخصیت کارآگاه رنه مونتویا را در فیلم Birds of Prey ایفا خواهد کرد. شخصیت رنه مونتویا اولین مرتبه در Batman: The Animated Series (بتمن: مجموعهٔ انیمیشنی) معرفی شد، ولی از آن زمان تا اکنون دیگر خبری از این شخصیت پر سروصدا در فیلم و سریالی نبوده است.

شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی، برای اولین‌بار در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) محصول سال ۲۰۱۶ معرفی شد و قرار است شخصیت اصلی فیلم Birds of Prey باشد. علاوه بر بازی، مارگو رابی به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. کتی یان، کارگردان فیلم Dead Pigs (خوک‌های مرده)، کارگردانی فیلم Birds of Prey را بر عهده دارد. قناری سیاه، هانترس، رنی مونتویا و کاساندرا کین شخصیت‌های اصلی این فیلم خواهند بود و همچنین شخصیت رومن سایونس ملقب به بلک ماسک، قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Birds of Prey باشد.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده