نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نقش‌آفرینی سوفیا لیلیس در فیلم Hansel and Gretel

سوفیا لیلیس، بازیگر نوجوان فیلم It (آن)، یکی از بازیگران اصلی فیلم علمی-تخیلی و هیجانی Hansel and Gretel (هانسل و گرتل) خواهد بود.

سوفیا لیلیس، بازیگر نوجوان آمریکایی که با نقش‌آفرینی در فیلم It (آن) اندی موشیاتی، نام خود را در سینمای هالیوود بر سر زبان‌ها انداخت، قرار است نقش یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم علمی-تخیلی و هیجانی Hansel and Gretel (هانسل و گرتل) را ایفا کند.

این طور که به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان هالیوودی تصمیم دارد باز هم اقتباسی جدید از داستان کلاسیک «هانسل و گرتل» برادران گریم را روی پردهٔ سینما ببرند. رمان «هانسل و گرتل»، ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل، به خانه‌ای که از کیک، آب‌نبات و شیرینی‌جات ساخته شده می‌رسند و البته توسط جادوگر آدمخوار صاحب آن خانه به دام افتاده و زندانی می‌شوند.

پخش فیلم Hansel and Gretel بر عهدهٔ کمپانی اوریون پیکچرز (Orion Pictures) است و نگارش فیلمنامهٔ این فیلم به راب هایس (نویسندهٔ سیت‌کام Chewing Gum) سپرده شده است. کارگردانی فیلم Hansel and Gretel را آزگوود پرکینز بر عهده خواهد داشت که با نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم February (فوریه) و فیلم I Am the Pretty Thing that Lives in the House (من چیز زیبایی هستم که در خانه زندگی می‌کنم)، شناخته شده است.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، سوفیا لیلیس، بازیگر نوجوان آمریکایی فیلم It، برای ایفای نقش شخصیت گرتل در فیلم Hansel and Gretel انتخاب شده است. سوفیا لیلیس با نقش‌‌آفرینی در فیلم It اندی موشیاتی، استعداد خود را به رخ کشید. فیلم It بر اساس رمان معروف استفن کینگ با همین عنوان ساخته و توسط اندی موشیاتی کارگردانی شده است. فیلم It موفق شد کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. همچنین این بازیگر نوجوان در دنبالهٔ فیلم It نیز حضور خواهد داشت و بار دیگر نقش شخصیت بورلی را ایفا خواهد کرد. وی همچنین در مینی سریال Sharp Objects (اجسام تیز) شبکه HBO نیز حضور داشت و نقش دوران کودکی شخصیت کمیل پریکر (با نقش‌آفرینی ایمی آدامز) را ایفا کرد.

چندی پیش نیز در خبری اعلام شد، سوفیا لیلیس گزینهٔ اول سازندگان برای ایفای نقش شخصیت نانسی درو، کارآگاه نوجوان، در فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase (نانسی درو و پلکان پنهان) است و به احتمال فراوان این نقش به این بازیگر نوجوان آمریکایی خواهد رسید. فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase که از آن به‌عنوان فیلمی بلاک باستر نامبرده می‌شود، قرار است کارآگاه نوجوان قدیمی دنیای ادبیات را به تماشاچیان نسل جدید سینما معرفی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده