// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy Mountain؛ اژدهای کوه کلپی

Luna: Dragon of Kelpy Mountain یک بازی نقش آفرینی و ماجراجویی است که نبردهای تیمی و هیجان انگیزی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشد.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی نقش آفرینی متفاوت و جذاب رفته‌ایم. اثری که به واسطه‌ی گیم‌پلی و محتویاتی که در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، سعی دارد تجربه‌ای لذت بخش را ارائه دهد. بازی اندروید و آیفون Luna: Dragon of Kelpy Mountain، ساخته استودیو سوپر پلنت (Super Planet)، یک بازی نقش آفرینی است که مبارزات سرعتی‌ای دارد و با سایر بازی‌های نقش آفرینی پلتفرم موبایل متفاوت است. داستان بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy Mountain روایت‌گر ماجراجویی لونا، قهرمان داستان، است. شخصی که با توجه به افسانه‌های قدیمی سرزمین‌اش، راهی کوه کلپی می‌شود تا با یک اژدهای افسانه‌ای مقابله کند. حال لونا برای رسیدن به این اژدها راه سختی را در پیش دارد و با دشمنان مختلفی روبه‌رو می‌شود. هماند اکثر بازی‌های موبایل، داستان یک پیش زمینه برای راه‌یابی بازیکن به بازی و تجربه‌ای گیم‌پلی است که مهم‌ترین فاکتور بازی به حساب می‌آید.

بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy  mountain

داستان بازی روایت‌گر دختری است که با توجه به داستان‌ها و افسانه‌های سرزمین‌اش وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شود و در این راه همراهان مختلفی را پیدا می‌کند

معمولا در بازی‌های نقش آفرینی، روند بازی کردن بدین شکل است که بازیکنان در جهانی آزاد هدایت شخصیت را به دست می‌گیرند که از طریق تعامل با سایر شخصیت‌های بازی، مراحل فرعی و اصلی مختلفی را انجام می‌دهد. در بازی اندروید و آیفون Luna: Dragon of Kelpy Mountain قضیه متفاوت است. در اینجا خبری از مراحل فرعی نیست و تنها یک مرحله‌ی اصلی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که پیدا کردن و شکار اژدها است؛ اما این مرحله شامل استیج‌های متفاوت و طولانی‌ای می‌شود. در هر استیج، دشمنان مختلفی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند که باید آن‌ها را از طریق ضربات معمولی و مهارت‌هایی که دارید، از بین ببرید. یکی دیگر از نکات بازی این است که Luna: Dragon of Kelpy Mountain یک بازی تیمی است؛ به عبارتی شما می‌توانید ۶ همراه دیگر داشته باشید. در ابتدای بازی تنها هستید و همراهی برای شما در این ماجراجویی خطرناک در نظر گرفته نشده است؛ اما رفته رفته با پیشروی در خط داستانی، می‌توانید شخصیت‌های دیگری را احضار کنید و با توجه به ارزش‌شان، آن‌ها را در تیم خود قرار بدهید. مهم‌ترین نکته‌ی بازی Luna: Dragon of Kelpy Mountain این است که شما کنترل شخصیت‌های بازی و مبارزات را در دست ندارید و تنها می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. مدیریت کردن در بازی اندروید و آیفون Luna: Dragon of Kelpy Mountain بدین شکل است که تمامی استیج‌های بازی پشت سر هم قرار دارند و با تمام شدن اولین استیج، سریعا وارد استیج دوم می‌شوید. در این میان با کشتن دشمنان پول به دست می‌آورید و از طریق این پول می‌توانید شخصیت‌های بازی را ارتقای سطح دهید تا قدرت‌شان افزایش پیدا کند.

ارتقای شخصیت‌ها و خریداری مهارت‌های جدید، یکی از نکات مهم گیم‌پلی Luna: Dragon of Kelpy Mountain به حساب می‌آید

جدا از ارتقای سطح، زمانی که شخصیت‌های داستان در حال مبارزه با شیاطین هستند، می‌توانید به بخش Inventory خود بروید و آیتم‌های خود را مدیریت کنید. در طول بازی یا باز کردن جعبه‌هایی که به شما پاداش داده می‌شوند، شمشیر و لباس دریافت می‌کنید که از طریق بخش Inventory، می‌توانید آیتم‌های هر شخصیت را استفاده کنید. در واقع در بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy Mountain زمانی دکمه‌ی شروع را فشار دادید، شخصیت‌های بازی وارد ماجراجویی‌شان می‌شوند و انجام کارهایی مثل انتخاب مهارت، احضار شخصیت‌های جدید و مدیریت آیتم‌ها، خللی در روند بازی به وجود نمی‌آورد. شاید از خود بپرسید که با خروج از بازی، آیا تمامی پیشرفت‌های بازیکنان از بین خواهد رفت؟ در جواب باید بگویم که که خیر؛ مهم نیست تا چه استیجی پیش رفته‌اید، پس از خارج شدن می‌توانید از ادامه‌ی استیج مورد نظر، بازی را انجام دهید. نبردهای اولیه Luna: Dragon of Kelpy Mountain آن‌چنان که باید و شاید بازیکنان را به خود مشغول نمی‌کند؛ اما رفته رفته هم تعداد دشمنان افزایش پیدا می‌کند و هم اینکه قدرت‌شان بیشتر می‌شود. جدا از بخش داستانی، یک بخش سیاه‌چاله و نبردهای PvP نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بخش سیاه‌چاله‌ها، یک حالت فرعی برای بازی Luna: Dragon of Kelpy Mountain به حساب می‌آید که در آن بازیکنان می‌توانند وارد محیط‌های مختلف شوند و آیتم‌های بهتر و ارزشمندتری را کسب کنند. بخش تک‌نفره نیز شما و تیم‌تان را در مقابل سایر بازیکنان سراسر جهان قرار می‌دهد. نکته‌ی این دو بخش در سطح و قدرت شخصیت‌های شما است. هر چقدر تیم کامل‌تری داشته باشید، موفق‌تر خواهید بود.

بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy  mountain

تنها ایرادی که می‌توان به بازی اندروید و آيفون Luna: Dragon of Kelpy Mountain گرفت، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تاثیر آن در نبردهای PvP است و همچنین، زمانی که یک تیم ۷ نفره را تشکیل می‌دهید و وارد مبارزات شلوغ می‌شود، با افت فریم‌هایی روبه‌رو خواهید شد. با تمام این تفاسیر بازی موبایل Luna: Dragon of Kelpy Mountain می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های ماجراجویی و نقش آفرینی را در دسترس کاربران خود قرار بدهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Luna: Dragon of Kelpy Mountain


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده