نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

محمدرضا گلزار و دردسرهای لیست یک کاربر IMDb از جذاب‌ ترین بازیگرهای تاریخ سینما

محمدرضا گلزار، بازیگر سینمای ایران، از نگاه یکی از کاربران وبسایت IMDb به عنوان سیزدهمین بازیگر مرد جذاب سینما انتخاب شد و این اتفاق، حاشیه‌های مختلفی در روز‌های اخیر در پی داشت. 

محمدرضا گلزار بدون شک یکی از معروف‌ترین بازیگران سینمای ایران است. این بازیگر برای اولین بار با فیلم سینمایی «سام و نرگس» پا به دنیای بازیگری در سینما گذاشت و اخیرا هم با مسابقه «برنده باش» در تلویزیون حضور داشت. او پس از بازی در اولین فیلم خود به شهرت بالایی رسید و بعد از آن با بسیاری از کارگردان‌های ایرانی همکاری کرد. این بازیگر در طول فعالیتش در فیلم‌هایی مانند «آتش بس»، «آینه بغل»، «کما» و «توفیق اجباری» بازی کرده است.

محمدرضا گلزار برنده باش

به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، برخی از رسانه‌های فارسی زبان اعلام کردند که محمدرضا گلزار از نگاه وب‌سایت IMDb به عنوان سیزدهمین بازیگر مرد جذاب سینما انتخاب شده است. خود محمدرضا گلزار نیز این خبر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، اما کمی بعد مشخص شد فهرستی که محمدرضا گلزار را به عنوان سیزدهمین بازیگر مرد جذاب سینما معرفی کرده است، توسط یک کاربر به صورت دلخواه تنظیم شده و در وب‌سایت IMDb قرار گرفته است و از طرف این سایت سینمایی منتشر نشده است. به همین ترتیب بود که بازنشر این خبر به صورت اشتباه، حاشیه‌هایی برای این بازیگر به وجود آورد. البته، محمدرضا گلزار تنها بازیگر ایرانی این فهرست نیست و بهرام رادان نیز در رتبه پنجاه و نهم قرار گرفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده