// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

بسته الحاقی Space Race بازی Surviving Mars معرفی شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو با انتشار تریلری از بسته الحاقی Space Race بازی Surviving Mars رونمایی کرد.

جدیدترین بسته الحاقی بازی Surviving Mars با نام Space Race در انتهای سال جاری میلادی منتشر می‌شود. محتوای یاد شده با قیمت ۱۱.۶۹ دلار در اختیار کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

بسته Space Race در واقع در مورد کشور‌ها و کمپانی‌های بزرگ کره زمین است که برای منابع بی‌نهایت کره مریخ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. کاربران در این راستا برای جمع آوری منابع با دیگر گروه‌ها که توسط هوش مصنوعی (AI) هدایت می‌شوند، رقابت خواهند کرد. برای کسب قدرتمندترین مستعمره کره مریخ باید با دیگر شهر‌ها آیتم‌های خود را در قبال منابع معامله کنید و با استراتژی‌های خود به هدف اصلی بازی برسید.

هر یک از مستعمرات حاضر در بسته الحاقی Space Race بازی Surviving Mars شامل حامیان مالی‌ای می‌شوند که برای شما آیتم‌های مختلفی به ارمغان می‌آروند. در این راستا شما باید چالش‌هایی را که تنها مختص مستعمره شما هستند به پایان برسانید. ژاپن و برزیل به عنوان حامیان مالی جدید در بسته الحاقی Space Race اضافه شده‌اند که دارای وسایل نقلیه و ساختما‌ن‌های خاص خود هستند. گفتنی است که رویداد‌های جدیدی نیز در جریان کمپین در اختیار شما قرار می‌گیرند که به گفته سازندگان می‌توانند روند چالش برانگیزی را به ارمغان بیاورند.

بسته الحاقی جدید بازی Surviving Mars همچنین شامل بسته‌های Marsvision Song Contest و Colony Design Set می‌شود. ایستگاه رادیویی و ۲۴ ساختمان جدید از محتویات بسته‌های یاد شده هستند که با خرید Space Race می‌توانید از آنها نیز بهره‌مند شوید.

تاریخ انتشار بسته الحاقی Space Race بازی Surviving Mars هنوز مشخص نشده است اما علاقه‌مندان می‌توانند از فروشگاه کمپانی پارادوکس آن را پیش خرید کنند. بازی مذکور هم اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس در دسترس است. سازندگان ضمن معرفی محتوای یاد شده تریلری از آن به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده