نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

در بازی Dreams امکان ساخت مراحل بتل رویال وجود دارد

سازندگان بازی Dreams تایید کردند که کاربران این بازی می‌توانند در آن مراحلی با سبک بتل رویال طراحی کنند و با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

بازی Dreams نام جدیدترین اثر استودیو مدیا مولکول، سازنده مجموعه‌ی Little Big Planet است که مدت‌ها از معرفی شدنش می‌گذرد و عرضه‌اش با وقفه‌های مختلفی روبه‌رو شده است. کاربران در این بازی می‌توانند مراحل مختلفی را طراحی کنند و آن‌ها را با دیگر بازیکنان به‌اشتراک بگذارند. به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، سازندگان Dreams تایید کردند که کاربران در این بازی، می‌توانند مراحل مختلفی با سبک بتل رویال را پدید بیاورند!

در جدیدترین مصاحبه‌ی نشریه گیم اینفورمر با الکس ایوانز (Alex Evans)، موسس استودیو مدیا مولکول، پاسخ وی به اینکه آیا می‌توان در Dreams بازی‌هایی با سبک بتل رویال ساخت، مثبت بود. ایوانز همچنین تایید کرد که حالت چندنفره‌ی آنلاین بازی تا پس از انتشارش، در دسترس نخواهد بود. در این گفت‌وگو، ایوانز اشاره کرد که بازی از حضور ۴ تا ۸ بازیکن به صورت هم‌زمان، پشتیبانی می‌کند و اینکه منظور او حالت چندنفره‌ی آنلاین بوده یا آفلاین، هنوز مشخص نیست.

پیش از این، مدیر استودیو مدیا مولکول یعنی سیوبان ردی (Siobhan Reddy)، درباره‌ی در دسترس قرار دادن امکان ساخت بازی های بتل رویال در Dreams، صحبت‌هایی کرده بود:

جواب تمامی سوالات در مورد ساخت بازی بتل رویال، این است که اگر بخواهیم کاری انجام بدهیم، همیشه راهی وجود دارد. این حقیقت را با ساخت مجموعه‌ی Lettle Big Planet دریافتیم. وقتی در بازی‌مان، دست کاربران را برای ساخت هر سبک بازی و مرحله باز می‌گذاریم، پس وقتی که سوال می‌شود آیا می‌توان این کار را انجام داد و امکانش هست، ما در جواب می‌گوییم که بله! مشکلی ندارد!

با اینکه بازی Dreams دارای یک بخش داستانی با سه مدل روایت مختلف است، اما این بازی مثل بازی‌های دیگر که امروزه در بازار یافت می‌شود، اثری داستان-محور و خطی نیست. چیزی که آن را متفاوت می‌کند، آزاد گذاشتن دست کاربران در طراحی و ساخت مراحل مختلف است. کاربران می‌توانند هر مدل مرحله‌ای را که دوست دارند در بازی Dreams بسازند و آن را با دیگر بازیکنان، به اشتراک بگذارند.

گفتنی است که حالت بتای این بازی در سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و مراحلی که بازیکنان در این بخش می‌سازند، به نسخه‌ی اصلی که در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود، منتقل خواهد شد.

تا قبل از اعلام رسمی برگزار نشدن رویداد PlayStation Experience در سال جاری، انتظار می‌رفت که در این رویداد، خبرهای بیشتری از بازی Dreams منتشر شود که خب، با برگزار نشدن PSX، احتمالا باید تا برگزاری رویداد هفته‌ی بازی‌های پاریس منتظر بمانیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده