// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

بازی شهرسازی The Architect: Paris معرفی شد

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو با همکاری استودیو فرانسوی Enodo Games بازی The Architect: Paris را معرفی کرد.

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) یکی از کمپانی‌های پر کار این روزهای صنعت بازی‌های ویدیویی است. این کمپانی بازی‌های Call of Cthulhu ،The Surge 2 و Greedfall را در لیست بازی‌های عرضه نشده‌ی خود دارد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فرانسوی فوکس هوم اینتراکتیو با همکاری استودیو Enodo Games، بازی The Architect: Paris را معرفی کرده است.

استودیو فرانسوی Enodo Games، از سال ۲۰۱۴ در حال ساخت بازی The Architect: Paris است؛ اما نتوانسته بود یک ناشر برای اولین بازی خود پیدا کند که بالاخره کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو، وظیفه‌ی نشر این بازی را بر عهده گرفت. جین بپتیست رینز، کارگردان و رئیس استودیو اینودیو گیمز، در این باره می‌گوید:

The Architect: Paris یک بازی نوآورانه در سبک شهرسازی است که قصد دارد ساختارهای این سبک را تغییر دهد. ما متقاعد شدیم که کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو، بهترین کمپانی‌ای است که می‌تواند ما را در این راه کمک کند. ما در این مسیر از تجربیات تیم آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

در ادامه لوک هینگر، کارگردان محصولات کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو، در این باره می‌گوید:

ما خوشحالیم که با استودیو اینودو گیمز وارد همکاری شده‌ایم. The Architect: Paris اثری است که با ساختار کمپانی ما مطابقت دارد و می‌تواند تغییرات مثبتی در سبک شهرسازی ایجاد کند. ما از همکاری با سازنده‌هایی که در ساخته‌های‌شان نو‌آوری دارند، همیشه خوشحال خواهیم بود و اینودو گیمز هم دقیقا استودیویی است که در حال انجام کارهای مشابه است.

The Architect: Paris یک بازی شهرسازی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند ساختمان‌های مورد نظر خود را در شهر پاریس بسازند. در ادامه ویدیو معرفی بازی The Architect: Paris را در زومجی تماشا خواهید کرد و می‌توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Architect: Paris برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. متاسفانه تاریخ انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده