نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

احتمالا مدل جدیدی از نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود

بر اساس اعلام وال استریت ژورنال، احتمال سال آینده شاهد عرضه مدل جدیدی از نینتندو سوییچ خواهیم بود. 

عرضه مدل جدید‌تری از یک کنسول بازی، همیشه امری رایج بوده است؛ برای مثال پس از گذشت چند سال از عرضه پلی استیشن 4 معمولی، مدل اسلیم آن روانه بازار شد یا در طرف مقابل، مایکروسافت هم ایکس‌باکس وان اس را به عنوان مدل جدید‌تر ایکس باکس وان معرفی و عرضه کرد. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، سایت وال استریت ژورنال مدعی شده که در سال ۲۰۱۹، یک مدل جدید از کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار خواهد شد. 

هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه مدل جدید نینتندو سوییچ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، ارائه نشده است. با این حال احتمالا یکی از تغییرات، مربوط به صفحه نمایش کنسول می‌شود و نینتندو، شاید صفحه نمایش فعلی این کنسول را تغییر دهد و شاهد نمایشگری با روشنایی بیش‌تر باشیم که همچنین، باعث خواهد شد تا خود کنسول، باریک‌تر شود و مصرف انرژی آن هم بهینه‌تر باشد. البته این سایت تاکید کرده که مدل جدید، صرفا یک سری بهبود‌ها خواهد داشت و قرار نیست کلا ساختار کنسول عوض شود یا بازی‌های فعلی روی مدل جدید اجرا نشوند. 

البته نینتندو هنوز هیچ واکنشی نسبت به گزارش منتشر‌شده نشان نداده است و باید منتظر ماند و دید که در نهایت، آیا مدل جدیدی از سوییچ ساخته و عرضه می‌شود یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده