نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

افزایش احتمال اضافه شدن گزینه تغییر نام کاربری در پلی استیشن

با توجه به گزارشات موجود در بلاگ کوتاکو، سونی مشغول طراحی و اضافه کردن گزینه‌ی تغییر نام کاربری به Playstation Network است.

از همان سال ۲۰۰۶ که سونی شبکه‌ی Playstation Network را راه‌اندازی کرد، اضافه کردن قابلیت تغییر نام‌ کاربری به این سیستم، به یک درخواست پرتکرار و عمومی میان کاربران تبدیل شد و حالا که در سال ۲۰۱۸ قرار داریم، ظاهرا سونی قرار است این ویژگی را به PSN اضافه کند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به گزارشی که بلاگ کوتاکو منتشر کرده، سه بازیساز از سه استودیو مختلف، اخیرا یک‌سری تغییرات در بازی‌هایشان لحاظ و با انجام این کار، آثارشان را برای اضافه شدن حالت تغییر نام کاربری به PSN آماده کرده‌اند که مبادا اگر این اتفاق افتاد، بازی‌هایشان دچار مشکل شود. در کنار این سه مورد، یک مورد چهارم هم وجود دارد. یکی از منابع کوتاکو، یک تصویر از رابطه کاربری دستگاه پلی استیشن 4 برای آن‌ها کرده و در این عکس، گزینه‌ی Edit Username یا تغییر نام کاربری دیده شده است؛ به گفته‌ی این شخص که عکس را ارسال کرده، وی این تصویر را از یک مستند با موضوع «چگونه نام کاربری یک نفر در PSN را تغییر دهیم» برداشته است.

هنوز تاریخ اضافه شدن این اختیار به سیستم آنلاین پلی استیشن اعلام نشده اما از آنجایی که فعلا فقط سه استودیو، بازی‌هایشان را برای چنین مهمی آماده کرده‌اند و خب اگر این اتفاق بخواهد عملی شود، دیگر استودیوها هم باید بازی‌هایشان را آماده کنند. احتمالا باید شاهد پروسه طولانی مدتی در بازی‌های قدیمی و جدیدی برای آمادگی تغییر نام کاربری اکانت‌های پلی استیشن باشیم. گفتنی است که این برای اولین بار نیست که شایعه‌ی اضافه شدن گزینه‌ی تغییر نام کاربری در Playstation Network فضای مجازی را پر می‌کند و امیدواریم که این‌بار، این اخبار و شایعه‌ها رنگ واقعیت به خود بگیرند. باید صبر کنیم و منتظر واکنش سونی بمانیم. کسی نمی‌داند؛ شاید در یک رویداد عمومی در ماه‌های آینده، سونی در کنار انتشار اطلاعاتی جدید از بازی‌های مورد انتظارش، این ویژگی جدید را هم معرفی کند. باید صبر کرد و دید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده