نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

اولین تصویر رسمی فیلم Hobbs and Shaw منتشر شد

دواین جانسون اولین تصویر رسمی فیلم Hobbs and Shaw را منتشر کرد که او به‌همراه جیسون استاتهام در این تصویر حضور دارد.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) منتشر شده است. در این تصویر که توسط دواین جانسون، بازیگر نقش لوک هابز در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر شده، او و جیسون استاتهام، بازیگر نقش دکارد شاو دیده می‌شوند که در برابر یکدیگر قرار دارند و ظاهرا قرار است آن‌ها در طول فیلم در برابر یکدیگر نیز قرار بگیرند و حتی شاید شاهد دعوا و درگیری بین این دو شخصیت هم باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Hobbs and Shaw

علاوه بر جانسون و استاتهام، ونسا کربی در نقش مامور MI-5 و خواهر برادران شاو به‌همراه ادریس البا برای بازی در نقش شرور و منفی فیلم، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Hobbs and Shaw تایید و اعلام شده است. دیوید لیچ که بیشتر برای کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) شناخته می‌شود، کارگردانی قسمت فرعی فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. کریس مورگان که از زمان انتشار فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشن: توکیو دریفت) در سال ۲۰۰۶، وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌های مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Hobbs and Shaw را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. در سال ۲۰۱۱، جانسون برای اولین‌بار در نقش لوک هابز در فیلم Fast Five (سریع ۵) معرفی شد و از آن زمان، او در تمام فیلم‌های سریع و خشمگین حضور داشته است. استاتهام نیز برای اولین‌بار در صحنه پس از پایان فیلم Fast & Furious 6 (سریه و خشمگین ۶)، محصول سال ۲۰۱۳، معرفی شد که پس از آن به‌عنوان شخصیت خبیث اصلی در فیلم Furious 7 (خشن ۷) و یکی از شخصیت‌های تیم تورتو در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) بازگشت. 

فیلم Hobbs and Shaw قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده