نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی‌های رایگان ماه نوامبر پلی استیشن پلاس معرفی شدند

دارندگان اشتراک پلی استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 4، در ماه نوامبر می‌توانند دو بازی Yakuza Kiwami و Bulletstorm را به‌رایگان دریافت کنند.

کمپانی سونی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان اشتراک پلی استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 4 را اعلام کرد. با توجه به تصویر درج شده در سایت پلی استیشن، دو بازی Yakuza Kiwami و Bulletstorm: Full Clip Edition در ماه نوامبر، به‌صورت رایگان در دسترس مشترکین پلاس قرار خواهد گرفت.

PS Plus November Free Games

بازی Bulletstorm سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 3 و دیگر پلتفرم‌های نسل هفت منتشر شد؛ اکشن سریع و هیجان‌انگیز این بازی، آن را به یکی از محبوب‌ترین‌های سال ۲۰۱۳ تبدیل کرد. بازی Bulletstorm: Full Clip Edition نسخه‌ی ریمستر این بازی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی است که به‌زودی می‌توانید آن را در صورت داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس، به‌صورت رایگان تجربه کنید.

در کنار Bulletstorm: Full Clip Edition یک نام بزرگ یعنی Yakuza Kiwami دیده می‌شود. این بازی، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی اولین قسمت از سری یاکوزا است. یاکوزا کیوامی در سال ۲۰۱۶ در ژاپن و یک سال بعد در کشورهای غربی منتشر شد که آن را هم مثل Bulletstorm: Full Clip Edition، در ماه نوامبر می‌توانید به‌صورت رایگان روی پلی استشین 4 در صورت داشتن اشتراک پلاس، دانلود و بازی کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده