نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

پوستر جدید فیلم Aquaman به لباس کلاسیک این شخصیت اشاره می‌کند

پوستر جدیدی از فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شده است که به لباس کلاسیک این شخصیت اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن، پوستر جدیدی از این فیلم را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است. در این تصویر، نیزه سه سر و طلایی رنگ آکوامن دیده می‌‌شود که اگر کمی بیشتر دقت کنید، لباس کلاسیک این شخصیت در دنیای کامیک هم قابل مشاهده است. وان پیش از این در واکنش به اکشن فیگورهای فیلم، اشاره کرده بود که ممکن است در طول فیلم شاهد پوشیدن این لباس توسط آکوامن باشیم که حال این پوستر ظاهرا این موضوع را تایید می‌کند. همچنین وان اشاره کرد که امروز منتظر خبر مهمی از فیلم Aquaman باشیم که انتظار می‌رود دومین تریلر رسمی این فیلم امشب منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Aquaman Poster

اولین تریلر فیلم Aquaman در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شد که در آن به شهر آتلانتیس سفر کردیم و با شخصیت‌های اصلی و منفی اولین ماجراجویی مستقل آکوامن بیشتر آشنا شدیم. جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان بوده و ویل بیل نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DC) را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده