// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل ششم بازی Fortnite | هفته دوم

چالش‌های هفته دوم فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار گرفت و در این مقاله راهنمای دریافت این چالش‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فصل ششم بازی Fortnite، چالش‌های متفاوتی را نسبت به فصل‌های گذشته دارد. در هفته‌ی دوم از فصل ششم بازی فورتنایت، شاهد چالش‌هایی هستیم که بر پایه آسیب رسانی به سایر بازیکنان قرار دارند. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه ساعت ۴:۳۰ به وقت ایران در دسترس کاربران قرار می‌گیرند و در ادامه می‌توانید چالش‌های هفته اول را مشاهده کنید.

چالش‌های هفته دوم فصل ششم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Visit all of the Corrupted Areas (مشاهده از محیط‌های بازی/هفت محیط)
  • Use a Shadows Stone in Different Matches (استفاده از مکعب‌های بنفش رنگ/سه عدد)
  • Stage 1: Deal Damage with Standard Assault Riffles to Opponents (آسیب رسانی به دشمنان/درجه سختی Hard/ میزان آسیب رسانی ۲۰۰)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Eliminate an Opponent from at Least 50m Away (کشتن دشمنان/یک نفر)
  • Deal Damage with Pistols to Opponents (آسیب رساندن به دشمنان/میزان آسیب رسانی ۵۰۰)
  • SMG Eliminations (کشتن دشمنان/درجه سختی Hard/سه نفر)
  • Stage 1: Deal Damage with Hunting Rifles to Opponents (آسیب رساندن به دشمنان/درجه سختی Hard/میزان آسیب رسانی ۲۰۰)

در فصل ششم بازی فورتنایت و پس از به پرواز درآمدن منطقه‌ی وسط جزیره‌ی Loot Lake، شاهد اضافه شدن محیط‌های آلوده‌ای به بازی هستیم که در وسط آن‌ها نماد‌های متفاوتی قرار دارند. اولین چالش تمامی کاربران بازی فورتنایت، به همین مناطق مربوط می‌شود. در بازی Fortnite هفت منطقه‌ی آلوده قرار دارد و بازیکنان باید از این هفت منطقه دیدن کنند. اگر نقشه‌ی بازی را باز کنید، محیط‌های کوچک و بنفش رنگی را می‌بینید که همین مناطق مورد نظر هستند. دومین چالش، استفاده از سنگ‌های سایه‌ای است. در واقع در مناطق آلوده شده بازی فورتنایت، یک سری سنگ‌های مکعبی شکل را می‌بینیم که با برداشتن آن‌ها، تبدیل به روح می‌شوید. حال در سه بازی مختلف، از این سنگ‌ها استفاده کنید. سومین چالش مربوط به آسیب رساندن به دشمنان از طریق سلاح‌های مختلف است. این چالش، مراحل متفاوتی دارد که در اولین مرحله، باید از طریق سلاح‌های خانواده Assault Rifles، به دشمنان آسیب وارد کنید.

چالش‌های دارندگان بتل‌پس بازی فورتنایت، با محوریت کشتن و آسیب رساندن به دشمنان تعبیه شده است. در اولین چالش بازیکنان باید یک بازیکن را از فاصله‌ی ۵۰ متری (حداقل ۵۰ متر) بکشند. کاربران می‌توانند این چالش را به راحتی با چالش آسیب رساندن از طریق اسلحه‌ی تک تیرانداز ترکیب کنند. دومین چالش این است که از طریق سلاح‌های خانواده Pistol، به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. بهترین مکان برای دریافت چالش‌های کاربران بتل‌پس، حالت 50v50 است که به راحتی می‌توانید به دشمنان آسیب‌ برسانید. سومین چالش، کشتن دشمنان از طریق سلاح‌های خانواده SMG است. در جریان این چالش باید سه نفر را با سلاح SMG نظیر اسلحه P90 بکشید. آخرین چالش هفته‌ی دوم از فصل ششم بازی فورتنایت نیز یک چالش چند مرحله‌ای است. در اولین مرحله از این چالش باید با سلاح Hunting Rifle، به سایر بازیکنان آسیب برسانید.

چالش‌های هفته دوم فصل ششم فورتنایت

طبق سنت همیشه پس از پایان چالش‌های هفته دوم، ستاره‌‌ی نهایی را می‌توانید پیدا کنید که بنر هفته‌ی دوم، روی یک کالسکه در محیط Paradise Palm قرار دارد. در ادامه تصویر بنر و محل آن قرار داده شده است.

چالش‌های هفته دوم فصل ششم فورتنایت

چالش‌های هفته دوم فصل ششم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده