نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

اولین تریلر فیلم Vice با بازی کریستین بیل منتشر شد

کمپانی Annapurna پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Vice (معاون) با بازی کریستین بیل و ایمی آدامز را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Vice منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از جمله ملاقات دیک چنی با بازی کریستین بیل، با جرج دبلیو بوش با بازی سم راکول، برای دریافت معاونت ریاست جمهوری آمریکا هستیم. این فیلم قرار است داستان دیک چنی، معاون جرج دبلیو بوش در هر ۲ دوره ریاست جمهوری‌‌اش، را روایت کند که در طول این تریلر شاهد برخی از اتفاقات آن هستیم. همچنین در طول تریلر شاهد گریم و ظاهر بسیار متفاوت بیل نیز هستیم که پیش از این برای کاهش وزن بسیار زیاد در فیلم The Machinist (ماشینیست) و افزایش وزن برای بازی در فیلم American Hustle (اخاذی آمریکایی) بسیار مورد توجه رسانه‌ها و اهالی سینما قرار گرفته بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آدام مک‌کی، کارگردان و نویسنده فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Vice را نیز بر عهده داشته است. بیل و مک‌کی پیش از این در فیلم The Big Short با یکدیگر همکاری کرده بودند. علاوه بر تریلر، کمپانی Annapurna پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Vice را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Vice Poster

کریستین بیل در نقش دیک چنی، ایمی آدامز در نقش لین چنی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد، بیل پولمن در نقش نلسون راکفلر، سم راکول در نقش جرج دبلیو بوش، الیسون پیل در نقش مری چنی، لی‌لی ریب در نقش لیز چنی، استفانیا لاوی اوون در نقش جون/راوی، آدام بارتلی در نقش فرانک لونتز، لیسا همیلتون در نقش کاندولیزا رایس، تایلر پری در نقش کالین پاول، شیا ویگهام در نقش وین وینسنت، کرک بول در نقش هنری کیسینجر، جیلیان آرمینانت در نقش کارن هیوز، بیل کمپ در نقش جرالد فورد، جاستین کرک در نقش اسکوتر لیبی، ادی مارسن و جسی پلمونس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Vice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Vice برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر امسال (۴ دی) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده