نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

بازی رومیزی Tomb Raider معرفی شد

بازی Tomb Raider Legends: The Board Game، ساخته‌ی جدید اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس با همکاری کمپانی Hobby Japan، زمستان امسال عرضه خواهد شد.

کمپانی اسکوئر انیکس ظاهرا این روزها شدیدا درگیر مجموعه‌ی Tomb Raider شده است. این کمپانی بعد از شکست سومین قسمت از ریبوت مجموعه‌ی Tomb Raider یعنی Shadow of The Tomb Raider که اصلا در حد و اندازه‌های این سری ظاهر نشد، حالا به همراه استودیو کریستال داینامیکس و کمپانی Hobby Japan قرار است یک بازی رومیزی از این سری محبوب را روانه‌ی بازار کند. این اثر Tomb Raider Legends: The Board Game نام دارد و حالا بازیکنان در جریان یک بازی رومیزی می‌توانند باری دیگر با لارا کرافت همراه شوند و با او، از مقبره‌های تاریک و خطرناک سر در بیاورند و گنجینه‌های مخفی را کشف کنند.

Tomb Raider Legends: the Board Game

اسکوئر انیکس پیش از این هم در جریان همکاری با کمپانی Hobby Japan، بازی رومیزی Final Fantasy را عرضه کرده بود که تا سال گذشته، چیزی نزدیک به ۵.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفت و در آمریکای شمالی هم یک تورنمنت بزرگ با محوریت آن برگزار شد.

Tomb Raider Legends: The Board Game را می‌توانید با سه الی چهار نفر بازی کنید و ساختار خاص و جالب آن، شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از طریق فروشگاه آنلاین اسکوئر انیکس، با قیمت ۴۹.۹۹ یورو (اروپا) و ۶۵ دلار پیش‌خرید کنید. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این بازی مشخص نیست، اما گفتنی است که باید در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) منتظر عرضه شدنش باشیم.

آخرین قسمت از سری بازی‌های Tomb Raider با نام Shadow of The Tomb Raider چندی پیش منتشر شد. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.

بازی Shadow of The Tomb Raider را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده