نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵

نتفلیکس ساخت فیلم‌ها و سریال‌های The Chronicles Of Narnia را تایید کرد

نتفلیکس اعلام کرد که حقوق ساخت فیلم‌ و سریال‌ براساس مجموعه The Chronicles Of Narnia را بدست آورده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس حقوق ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه سرگذشت نارنیا (The Chronicles of Narnia) را بدست آورده است. نتفلیکس اعلام کرد که پس از توافق با کمپانی سی اس لوئیس، حقوق ساخت فیلم و سریال براساس مجموعه رمان‌های کلاسیک سرگذشت نارنیا را دریافت کرده است. این برای اولین‌بار است که تنها یک کمپانی حقوق ساخت فیلم و سریال براساس تمام هفت رمان سرگذشت نارنیا را بدست آورده است. همچنین نتفلیکس تایید کرد که مارک گوردون در ساخت این فیلم‌ها و سریال‌ها با این شبکه استریم همکاری خواهد کرد. گوردون در حال حاضر به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Narnia: The Silver Chair (نارنیا: صندلی نقره‌ای)، که آخرین فیلم این مجموعه است و سرنوشت آن اکنون مشخص نیست، حضور دارد.

مجموعه نارنیا بیشتر با رمان شیر، کمد و جادوگر (The Lion، the Witch and the Wardrobe) شناخته می‌شود که شاهد ساخت و انتشار اقتباس‌های بسیاری از جمله اقتباس سینمایی که توسط والت دیزنی ساخته و منتشر شد، بوده‌ایم. علاوه بر این، اقتباس‌های سینمایی براساس رمان‌های دیگر مجموعه نارنیا نیز که شامل شاهزاده کاسپین (Prince Caspian) و سفر کشتی سپیده‌پیما (The Voyage of the Dawn Treader)، می‌شود، نیز تولید و منتشر شده‌اند. خواهرزاده جادوگر (The Magician’s Nephew)، اسب و آدمش (The Horse and His Boy)، صندلی نقره‌ای و آخرین نبرد (The Last Battle)، دیگر رمان‌های سرگذشت نارنیا هستند که نفلیکس حقوق ساخت فیلم و سریال براساس آن‌ها را بدست آورده است.

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Netflix تنها اعلام کرده که در نظر دارد تا فیلم و سریال براساس رمان‌های لوئیز تولید و منتشر کند و در حال حاضر جزئیات بیشتری از برنامه این شبکه منتشر نشده است. رقابت برای دریافت ساخت و فیلم و سریال براساس رمان‌های کلاسیک و فانتزی بسیار داغ شده است و مدتی پیش آمازون حقوق ساخت سریال براساس مجموعه ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) را بدست آورده بود. تد ساراندوس، مدیر محتوای شبکه نتفلیکس، در این رابطه گفت:

سی‌اس لوئیس مجموعه رمان‌های محبوب The Chronicles of Narnia را خلق کرد که نسل‌های مختلفی در سراسر جهان آن را مطالعه کرده‌اند. خانواده‌ها به شخصیت‌هایی مثل اسلام و تمام دنیای نارنیا دل بسته‌اند و ما هیجان زده هستیم که قرار است این مجموعه را طی سال‌های آینده به خانه‌های آن‌ها بیاوریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده