// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Xenon Racer در سبک مسابقه‌ ای معرفی شد

کمپانی SEODESCO با انتشار تریلری از پروژه جدید خود در سبک مسابقه‌ای و آرکید با نام بازی Xenon Racer برای تمامی پلتفرم‌ها رونمایی کرد.

کمپانی SOEDESCO، ناشر بازی OwlBoy، به تازگی اعلام کرده است که با همکاری استودیو تری‌دی‌ کلاودز (3Dclouds) قصد دارد یک بازی مسابقه‌ای مدرن و سرعتی را با نام Xenon Racer توسعه دهد.

سازندگان با معرفی پروژه جدید خود تریلری نیز از آن به اشتراک گذاشتند که نه تنها دنیای این اثر را نشان می‌دهد، بلکه در آن شاهد اتومبیل‌های سرعتی با گرافیک قابل قبول هستیم. وقایع بازی در حالی که در سال ۲۰۳۰ میلادی جریان دارد شامل اتومبیل‌های مدرنی می‌شود که شباهت زیادی به ماشین‌های فرمول یک دارند. مسابقات این بازی در کشور‌هایی همچون ایتالیا، ژاپن، ایالات متحده و انگلستان جریان دارد. سازندگان در بیانیه‌های خود اعلام کردند که بازی مذکور بیشتر حال  و هوای بازی‌های آرکید مسابقه‌ای را دارد تا بتواند در مدت زمان کوتاه کاربران را با گیم پلی سرعتی هیجان‌زده بکند.

بازی Xenon Racer برای پلتفرم‌های مدرن همچون ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ معرفی شده است، اما هنوز سازندگان به تاریخ و قیمت این محصول اشاره‌ای نداشته‌اند. سازندگان خاطرنشان کردند که در آینده اطلاعات زیادی را از حالت‌ها و دیگر محتویات بازی با طرفداران در میان خواهند گذاشت. 

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Xenon Racer را تماشا کنید و خود را با گیم پلی هیجانی و سرعتی آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های مسابقه‌ای آرکید و مدرن با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده