// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

استودیو اپیک گیمز دلیل حذف شدن آیتم Bouncer را توضیح داد

شان همیلتون، اعلام کرده است که آیتم Bouncer به خاطر پویایی آیتم‌های جدید Fortnite، از این بازی حذف شده است.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، در جریان آپدیت‌های هفتگی مختلف، آیتم‌های متفاوتی را به بازی فورتنایت اضافه می‌کند. از طرفی با بررسی آیتم‌های بازی، شاهد حذف شدن بعضی از آن‌ها هستیم تا تعادل بازی Fortnite به هم نریزد. با آغاز فصل ششم بود که بعضی از آیتم‌های فورتنایت حذف شدند که معروف‌ترین آن، آیتم Bouncer بود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شان همیلتون، هماهنگ کننده جامعه کاربری اپیک گیمز، در حساب کاربری توییتر خود دلیل حذف شدن آیتم Bouncer را اعلام کرده است. وی گفته است که آیتم Bouncer به خاطر پویایی و تحرک آیتم‌های جدید بازی و همچنین آیتم‌هایی که در آینده به بازی Fortnite اضافه می‌شوند، از این بازی حذف شده است. در این میان همیلتون اشاره کرده است که ارزش و کارآیی Bouncer دلیل حذف آن نبوده است. در گذشته آیتم‌های مختلفی وجود داشتند که اپیک گیمز با حذف‌شان، تغییراتی را روی آن‌ها اعمال کرد و مجددا در دسترس بازیکنان قرار داد.

از این رو می‌توان احتمال داد که در آینده شاهد بازگشت آیتم Bouncer در کنار چهار اسلحه‌ای باشیم که به تازگی اپیک گیمز آن‌ها را حذف کرده است. در جریان آپدیت آخیر (آپدیت 6.01) بازی فورتنایت، یک تله‌ی جدید به نام Chiller به بازی اضافه شده است. این آیتم باعث یخ زدن پای بازیکنان می‌شود و تعادل خود را از دست می‌دهند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده