// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

سه بازی جدید برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۲ اکتبر) بازی‌های NES Open Tournament Golf، Solomon’s Key و Super Dodge Ball به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۲ اکتبر) می‌توانند سه بازی جدید، از مجموعه بازی‌های کنسول NES را تجربه کنند. در چهارشنبه‌ی هفته‌ آینده بازی‌های NES Open Tournament Golf، Solomon’s Key و Super Dodge Ball به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهند شد.

بازی NES Open Tournament Golf برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ برای کنسول فامیکام روانه‌ی بازار شد. در ادامه این بازی در سال ۱۹۹۱ برای کنسول NES در دسترس قرار گرفت. در جریان بازی گلف محور NES Open Tournament Golf بازیکنان در نقش لویجی و ماریو در سه محیط مختلف مشغول بازی گلف می‌شوند. دیزی و پیچ هم در نقش پیش خدمت و دانکی کونگ، در نقش حسابدار در بازی NES Open Tournament Golf حضور دارند.

این در حالی است که Solomon’s Key یک بازی پازل محور است و روی کنسول‌های مختلفی عرضه شده است. Solomon’s Key برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ توسط کمپانی تکمو (Tecmo) برای NES عرضه شد. بازی Super Dodge Ball نیز یک بازی ورزشی است که ورزش سوپر داج بال را به نمایش می‌گذارد. در Super Dodge Ball بازیکنان در یک تیم ۶ نفره قرار می‌گیرند. حال یک توپ به سمت بازیکنان پرتاب می‌شود و آخرین بازمانده برنده خواهد بود.

در حال حاضر بازی‌های مطرحی نظیر Metroid، Mighty Bomb Jack و The Legend of Zelda در دسترس مشترکین سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار گرفته است. کاربران با پرداخت سالیانه ۱۹.۹۹ دلار، می‌توانند بازی‌های کلاسیک نینتندو را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده