نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جدیدترین تریلر بازی Assassin's Creed: Odyssey، بازیکنان را به تقابل با سرنوشت تشویق می‌کند

تریلر جدیدی که از Assassin's Creed: Odyssey منتشر شده، از بازیکنان می‌خواهد که در داستان این بازی به مبارزه با سرنوشت بروند.

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی محبوب اسسینز کرید یعنی Assassin's Creed: Odyssey، بالاخره منتشر شد و بازخوردهای مثبت و خوبی را دریافت کرد. این بازی با میانگین نمرات ۸۶، به یکی از بهترین قسمت‌های این مجموعه تبدیل شد. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تریلری جدید از آن منتشر شده که از بازیکنان می‌خواهد تا سرنوشت را به مبارزه به‌طلبند!

به مبارزه طلبیدن سرنوشت، اشاره به داستان و ماجراجویی‌های کاراکتر بازی یعنی کساندرا/آلکسیوس دارد و برای اینکه منظور این تریلر را به خوبی متوجه شویم، باید بازی را تجربه کنیم.

بازی Assassin's Creed: Odyssey، اثر تحسین‌شده‌ی یوبیسافت را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، حاکی از این هستند که به‌زودی و در قالب تکنیکال تست سرویس Project Stream شرکت گوگل، Assassin's Creed: Odyssey روی مرورگرهای گوگل کروم (نسخه‌های PC) اجرا خواهد شد. همچنین بازگشایی یک کافه با حال و هوای این بازی در توکیو هم از دیگر موارد جالبی هستند که آن‌ها را می‌توانید در زومجی بخوانید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده