نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

همکاری برادران وارنر با CD Projekt RED در انتشار بازی Cyberpunk 2077

بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی برادران وارنر وظیفه انتشار بازی Cyberpunk 2077 را در آمریکای شمالی بر عهده گرفت.

استودیو سی دی پراجکت رد از آن استودیوهایی است که هم خودش بازی می‌سازد و هم آن را منتشر می‌کند. اما خب این استودیو برای اینکه آثارش در اقصی‌نقاط جهان منتشر شود، ممکن است با کمپانی‌های مختلفی همکاری کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، آگاه شدیم که این استودیو لهستانی برای انتشار جدیدترین بازی خود یعنی Cyberpunk 2077 در منطقه‌ی آمریکای شمالی، با کمپانی برادران وارنر همکاری خواهد داشت.

این اولین باری نیست که Warner Bros، با سی دی پراجکت در انتشار بازی‌هایش همکاری می‌کند و پیش از این هم دو اثر قبلی آن‌ها یعنی The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرده بود.

میشال نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، یکی از اعضای تیم مدیریت استودیو سی دی پراجکت رد، درباره‌ی همکاری مجدد آن‌ها با کمپانی برادران وارنر در انتشار بازی‌شان گفت:

ما با کمپانی برادران وارنر برای انتشار دو بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt همکاری کردیم که خیلی هم موفقیت‌آمیز بود. حالا قرار است با Cyberpunk 2077 که بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین اثر تاریخ استودیو ما است، همکاری‌مان را به یک مرحله‌ی جدید ببریم. به موفقیت این همکاری اطمینان داریم و قرار است در کنار یکدیگر به دستاور‌د‌های شگفت‌انگیزی برسیم.

حالا که کمپانی برادران وارنر قرار است در انتشار بازی با سی دی پراجکت همکاری کند، مسئله‌ای که هنوز چیزی از آن نمی‌دانیم، تاریخ انتشار بازی است. امیدواریم که در ماه‌ها و رویدادهای پیش‌رو، این مسئله روشن شود. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده