// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

ویدیو جدید بازی Hitman 2 با محوریت ابزارها

بخش بازی‌های ویدیویی کمپانی Warner Bros ویدیو جدیدی از بازی Hitman 2 منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید ابزار‌ها و وسایل مختلف مامور 47 را مشاهده کنید.

بازی Hitman، محصول استودیو IO Interactive در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) منتشر شد و توانست به عنوان یکی از برترین بازی‌های مجموعه هیتمن مورد استقبال مخاطبین و منتقدین قرار بگیرد. این موفقیت در جلب نظر بازیکنان باعث شد که دنباله بازی مذکور تحت عنوان بازی Hitman 2 توسط استودیو IO Interactive و کمپانی Warner Bros (برادران وارنر) معرفی شود. اکنون طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که بیش از یک ماه تا عرضه این بازی باقی مانده است، ویدیو جدیدی از آن منتشر شده است که وسایل قابل استفاده را به نمایش می‌گذارد.

همانند بازی‌های قبلی سری Hitman، این امکان وجود دارد که دشمنان و اهداف را به روش‌های مختلف و مورد‌ علاقه خود از بین ببرید. یکی از این روش‌ها استفاده از ابزار‌های پر‌تعداد بازی است که هر یک شکل و عملکرد‌ خاص خود را دارند. به مانند گذشته می‌توانید دست به اسلحه شوید و با نارنجک محیط‌ها را منفجر کنید، اما استفاده از روش‌های مخفی‌کاری که بازی‌های سری هیتمن تخصص ویژه‌ای در آن دارند، لذت‌بخش‌تر خواهد بود. تازه‌ترین ویدیو بازی Hitman 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Hitman 2 در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. پیش از این تریلر‌ها و ویدیوهای مختلفی از این بازی منتشر شده است که به‌واسطه آن‌ها با منطقه Santa Fortuna در کلمبیا، ماموریت‌ها و منطقه‌ای جنگلی آشنا شدیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده