// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته دوم مهر 1397 برای اندروید

در بهترین‌های هفته دوم مهر، از ساخته جدید خالق بازی X-COM گفته‌ایم و نگاهی به بازی پلتفرمر Badland انداخته‌ایم.

با پشت سر گذاشتن دومین هفته مهرماه، به رسم گذشته بهترین بازی‌های معرفی شده در طول هفته گذشته را در قالب مقاله‌ای برای تجربه در آخر هفته معرفی کرده‌ایم. بی شک یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی اندروید، بازی اندروید و آیفون Chaos Reborn: Adventures بود که اثر جدید خالق بازی X-COM محسوب می‌شود و بازیکنان را در حالت تکنفره و چندنفره به ماجراجویی می‌برد. از طرفی بازی Badland را داریم که اخیرا نسخه سوم آن معرفی شده است و به همین مناسب نگاهی به گذشته انداخته‌ایم و از خصوصیات اولین نسخه این بازی زیبا گفته‌ایم. اگر به دنبال یک بازی داستان محور می‌خواهید، Old Man's Guilt، اثری است که حتما باید تجربه کنید.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Badland

Badland

Badland را می‌توانیم یکی از بازی‌های قدیمی، اما ارزشمند معرفی کنیم که تاکنون مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است. در این بازی دوبعدی پلتفرمر، باید موجودات مشکی رنگ و بامزه را هدایت کنید. هر یک از مراحل بازی تنوع زیادی نسبت به یکدیگر دارند و در هریک از مراحل بازی باید شیوه‌ای متفاوت را با توجه به موانع، برای نجات جان کلونی‌ها انتخاب کنید. از طرفی وجود ویژگی حالت چندنفره لوکال برای حضور چهار بازیکن به همراه یکدیگر و همینطور بیش از ۱۰۰ مرحله منحصربه فرد، بازی Badland را به اثری سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. شما همینطور امکان ویرایش مراحل و حتی ویرایش جهان بازی را برای نشان دادن خلاقیت‌تان دارید. خوشبختانه Badland از کنترلر نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با اتصال کنترلر به موبایل خود به ماجراجویی در دنیایی هنری و زیبای این بازی بپردازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Badland

بازی Chaos Reborn: Adventures

Chaos Reborn: Adventures

نخستین بار سال ۲۰۱۵ بود که بازی Chaos Reborn برای پی‌سی منتشر شد. اکنون بعد از گذشت سه سال این بازی استراتژی نوبتی با نام Chaos Reborn: Adventures برای اندروید و آیفون نیز منتشر شده است که با حفظ سازوکار گیم‌پلی نوبتی این مجموعه، به بازیکنان امکان رقابت‌های رودررو با یکدیگر را می‌دهد. Chaos Reborn به ویژه از لحاظ گیم‌پلی شباهت‌هایی به X-COM‌ دارد و در جریان بازی شاهد نبردهای جانانه‌ای میان جادوگران مختلف خواهید بود. Chaos Reborn همچنین عناصر نقش‌آفرینی مختلفی مانند قابلیت مجهز ساختن جادوگران به انواع و اقسام آیتم‌ها، طلسم‌ها و موجودات افسانه‌ای را ارائه می‌دهد. از طرفی در کنار بخش چندنفره، در کمپین داستانی نیز می‌توانید به ماجراجویی برای کشف جهان بازی بروید. بازی Chaos Reborn: Adventures اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید Chaos Reborn: Adventures

بازی Layton: Curious Village in HD

Layton: Curious Village in HD

سال ۲۰۰۷ برای نخستین بار اثری ماجراجویی برای DS منتشر شد که به دلیل شیوه‌ی متفاوتی که در داستان‌سرایی داشت، توانست دیدگاه مثبت بسیاری از منتقدان و بازیکنان را جلب کند. اکنون اما بعد از گذشت ۱۱ سال از زمان عرضه Professor Layton and the Curious Village، کمپانی لول ۵ نسخه‌ای‌ پورت شده از این بازی را با نام Layton: Curious Village in HD منتشر کرده است. بازی داستان پرفسوری به نام لیتن را روایت می‌کند که به همراه لوک، دستیارش، برای حل معمایی مشکوک راهی یک منطقه می‌شوند؛‌ جایی که این دو به درخواست شخصیتی به نام لیدی دالیا باید راز وصیعت‌نامه‌ای مشکوک را حل کنند که از وجود سیب طلا خبر می‌دهد. بازی معماهای مخلتفی را برای هردو شخصیت لیتن و لوک در نظر گرفته است و نوع تعامل این دو کاراکتر به بهترین شکل به نمایش گذاشته شده است. مانند سایر بازی‌های سری لیتن، برای تجربه بازی Layton: Curious Village in HD نیز باید هزینه ۹.۹۹ دلاری بازی را به جان بخرید.

دانلود بازی آیفون Layton: Curious Village in HD

بازی Old Man's Guilt

Old Man's Guilt

پیرمردی مرموز با گذشته‌ای پر رمز و راز، ماجراجویی‌ای را در Old Man's Guilt آغاز می‌کند که در حقیقت نشات گرفته از اشتباهی در گذشته است. طراحی پیکسلی بازی Old Man's Guilt در کنار داستان‌‌سرایی جذاب آن، این اثر را به محصولی زیبا ترکیب کرده است که در جریان آن باید در کنار حل چالش‌های مختلف، به نکات ریز و درشت مرحله برای تعامل با محیط تمرکز کنید. یکی از نکات جالب بازی، سخت‌گیری آن برای مرگ بازیکنان در جریان مراحل است؛ به این ترتیب در صورتی که در مرحله‌ای کشته شوید، باید از اول مرحله را شروع کنید. هرچند در برخی از چالش‌ها کنترل لمسی بازی آزاردهنده است، اما داستان Old Man's Guilt ارزش تجربه و پی بردن به اشتباهات گذشته پیرمردی به نام Wooji را دارد. شما می‌توانید Old Man's Guilt را با قیمت ۹۹ سنت خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Old Man's Guilt

بازی Rocket of Whispers: Prologue

Rocket of Whispers: Prologue

اگر پیش از این بازی OPUS‌ را تجربه کرده باشید حتما با فی‌لین، شخصیت داستانی این بازی آشنا هستید. دخترکی که ماجراجویی‌های متفاوتی را در جهانی دوبعدی به شما ارائه می‌دهد و به ویژه با سبک هنری‌ای که دارد، توانسته دیدگاه برخی از بازیکنان را به سمت خود جلب کند. بازی Rocket of Whispers: Prologue پیش‌ درآمدی است از اولین لحظات بیداری فی‌لین بعد از یک خواب مصنوعی طولانی مدت؛‌ جایی که در روایتی کوتاه باید او اتصالات برق را در سردخانه‌ دوباره برقرار کند. البته بازی با معماهای خاص خود شناخته می‌شود و در این پیش درآمد نیز معماهای کوتا جذابی را شاهد هستیم که حتی می‌تواند باعث دلهره بازیکن شود. ساختار گیم‌پلی به صورت اشاره و کلیک است و باید با لمس نمایشگر، به بخش‌های مختلف نقشه دسترسی پیدا کنید. اگر از بازی‌های هنری و با اتمسفر خاص خوش‌تان می‌آید، حتما Rocket of Whispers: Prologue را پیش از تجربه OPUS: Rocket of Whispers بازی کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rocket of Whispers: Prologue


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده