نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر تازه Hitman 2 با محوریت لوکیشن‌ها، حالت‌های چندنفره و ارتقاهای گیم پلی

کمپانی برادران وارنر و استودیو IO Interactive تریلر جدیدی را از بازی Hitman 2 منتشر کردند که بخش‌های مختلفی از این اثر را نشان می‌دهد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Warner Bros. Interactive و استودیو IO Interactive تریلر جدیدی را از بازی Hitman 2 منتشر کردند که Hitman Perfected نام دارد. این تریلر به معرفی شِش لوکیشن متنوع بازی، حالت‌های چندنفره تازه، ارتقاهای گیم‌پلی و موارد دیگری می‌پردازد. کمپانی برادران وارنر در توضیح این تریلر گفته است:

این تریلر با نمایش جهان پویایِ در انتظار مامور ۴۷ آغاز می‌شود و شش لوکیشن مختلف شامل Hawke’s Bay (نیوزلند)، Miami (ایالات متحده)، Santa Fortuna (کلمبیا)، Mumbai (هند)، Whittleton Creek (ایالات متحده) و منطقه اسرارآمیز Isle of Sgail (دریای شمالی) را در کنار عمق بی‌نظیر بازی، بی‌شمار گزینه‌ تعاملی و آزادی مطلق برای انجام ماموریت‌ها به شیوه‌های گوناگون نشان می‌دهد.

بازیکنان همچنین می‌توانند از حالت Ghost Mode، رقابت‌های آنلاین یک در برابر یک منحصربه‌فرد بازی و حالت Sniper Assassin، حالتی مستقل که تجربه همکاری چندنفره را برای اولین بار به این مجموعه می‌آورد و به دو بازیکن امکان نابودی اهداف از طریق همکاری با یکدیگر را می‌دهد، لذت ببرند. افزون بر این، بازی Hitman 2 شامل بهبودها و ارتقاهای مختلفی خواهد بود که از میان آن‌ها می‌توان به هوش مصنوعی بهتر در بخش مبارزات، مینی مپ کاملا تازه، دوربین‌های مداربسته کارآمد، ابزارهای فراوان، استفاده استراتژیک از آینه‌ها، تونایی مخفی شدن در میان شاخ و برگ و جمعیت، بازگشت کیف سامسونت مورد علاقه طرفداران و موارد دیگری اشاره کرد.

تمام این موارد در زمان انتشار بازی Hitman 2 در دسترس خواهند بود و دنیای تروریستی در حال توسعه بازی با انتشار متداوم محتوای پس از عرضه نظیر اهداف فراری، ارتقاها، بسته‌های چالش (Challenge Pack)، قراردادها و موارد دیگر بیش از پیش گسترش خواهد یافت. نخستین به‌روزرسانی از میان به‌روزرسانی‌های بی‌شمار آتی بازی Hitman 2، کاراکتر مارک فابا را به عنوان اولین هدف فراری در دسترس قرار می‌دهد. مارک فابا یکی از مامورین سابق MI5 است که به خاطر جعل کردن مرگ خود به The Undying شهرت دارد و نقش آن را شان بین، بازیگر معروف هالیوودی بازی می‌کند. اولین هدف فراری بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۰ نوامبر [۲۹ آبان] از راه خواهد رسید و به مدت محدودی در دسترس خواهد بود. این ماموریت‌ها برای تمام بازیکنان رایگان خواهند بود و یک فرصت برای ترور هدف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند که در صورت عدم موفقیت، نمی‌توان باری دیگر به انجام آن قرارداد اقدام کرد.

بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده