نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Fortnite روی کنسول نینتندو سوییچ هم محبوبیت بالایی دارد

تقریباً نیمی از صاحبان کنسول سوییچ بازی فورتنایت را نصب کرده‌اند.

هر چند وقت یک بار خبر جدیدی در مورد موفقیت‌های بازی Fortnite به گوش می‌رسد و این بار در گزارش نینتندو هم به محبوبیت بالای این اثر اپیک گیمز (Epic Games) اشاره شده است؛ گزارشی که مشخص می‌کند صاحبان کنسول سوییچ هم در مورد فورتنایت با دارندگان سایر پلتفرم‌ها سلیقه مشترکی دارند.

بازی فورتنایت در ماه ژوئن و وسط هیاهوی E3 2018 برای سوییچ منتشر شد و اکنون به گزارش نینتندو، این بازی بتل رویال روی تقریباً نیمی از کنسول‌های سوییچ نصب شده است. از آنجایی که طبق آخرین آمار نینتندو سوییچ موفق شده است ۲۲.۸۶ میلیون واحد فروش داشته باشد، می‌توان تعداد دفعات نصب فورتنایت روی سوییچ را هم حدود ۱۱ میلیون بار دانست که آمار خیره‌کننده‌ای برای این تعداد کنسول محسوب می‌شود. 

البته باید Free to Play بودن این بازی را هم در نظر گرفت و پرداخت‌های درون برنامه‌ای که دارندگان بازی انجام می‌دهند از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی در حال حاضر آماری از این موضوع در دست نیست و نینتندو تنها آماری کلی از میزان تقریبی بازیکن‌ها ارائه کرده است. نینتندو همچنین در بخشی از گزارش خود به ویژگی‌های سوییچ هم اشاره کرده است و تجربه فورتنایت را به دلیل امکان استفاده از کنسول در حالت قابل حمل، تجربه‌ای متفاوت نسبت به بقیه کنسول‌ها می‌داند. البته فورتنایت برای پلتفرم‌های همراه با سیستم عامل اندروید و iOS هم موجود است، ولی سوییچ به عنوان یک کنسول بیشتر با پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان مقایسه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده