// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰

سازنده Titanfall علاوه بر بازی Star Wars بازی‌های دیگری را تا تعطیلات سال آینده منتشر خواهد کرد

الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ خود، اعلام کرده است که بازی‌های استودیو ریسپاون تا تعطیلات سال آینده عرضه می‌شوند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و گزاش مالی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ کمپانی الکترونیک آرتز،‌ این کمپانی اطلاعاتی را از پروژه‌های استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) منتشر کردند.

اندرو ویلسون، مدیر عامل کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در جریان بیانیه آغازین خود در مورد بازی‌های آینده الکترونیک آرتز و انتظارات سرمایه‌گذاران از پروژه‌های آینده استودیوهای این کمپانی سخن گفت. وی در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که بازی‌های استودیو ریسپاون برای عرضه در تعطیلات سال آینده در نظر گرفته شده‌اند. نکته‌ی جالب این صحبت‌ها، «بازی‌های ریسپاون» است که توجه سرمایه‌گذاران را به‌خود جلب کرد.

سرمایه‌گذاران از الکترونیک آرتز پرسیدند که آیا این بازی جدید به مجموعه Titanfall مرتبط است یا خیر که الکترونیک آرتز اطلاعات خاصی را در دسترس قرار نداد. در ادامه بلیک یورگنسن، مدیر مالی الکترونیک آرتز، اعلام کرد که ریسپاون پروژه‌های مختلفی را در دست ساخت دارد که در آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد. وی در این باره می‌گوید:

شنیدید که اندرو هنگام خواندن بیانیه‌اش از واژه بازی‌های ریسپاون استفاده کرد و به مورد خاصی اشاره نکرد. در آینده و رسیدن زمان مناسب، اطلاعات بیشتری را از آن‌ها منتشر خواهیم کرد. استودیوهای ما در حال کار روی پروژه‌های مختلفی هستند که بعضی از آن‌ها معرفی نشده‌اند و در پایان سال مالی و زمانی که برای سال آینده آماده می‌شویم، آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

در ادامه یکی دیگر از سرمایه‌گذاران در مورد بازی ریسپاون سوال مشابهی پرسید و یورگنسن در این باره گفت:

قبل از اینکه به برنامه‌های سال مالی آینده برسیم، پروژه‌های جدیدی را در سه ماهه چهارم سال مالی فعلی معرفی خواهیم کرد.

در حال حاضر تنها بازی‌ای که استودیو ریسپاون در حال کار کردن روی آن است، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که در رویداد EA Play 2018 معرفی شد. نظر شما کابران زومجی چیست؟ استودیو ریسپاون چه پروژه‌ای را جدا از یک بازی جنگ ستارگان در دست دارد؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده