نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

بازی‌های Just Cause و Castlevania: Lords of Shadow به Backward Compatibility اضافه شدند

کمپانی مایکروسافت از فهرست بازی‌های تازه سرویس Backward Compatibility رونمایی کرد که در میان آن‌ها نام بازی Just Cause و بازی Castlevania: Lords of Shadow به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی مایکروسافت از راهیابی بازی‌ Just Cause، بازی Castlevania: Lords of Shadow، بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD و بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 به سرویس Backward Compatibility خبر داده است.

بازی Just Cause یکی از بازی‌های اولیه ایکس باکس 360 است که در شهریور ۱۳۸۵ در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 2 و ایکس باکس نیز قرار گرفت. بازی Just Cause اولین بازی از مجموعه جاست کاز به شمار می‌آید که استودیو آوالانچ و کمپانی ایداس اینتراکتیو توسعه و انتشار آن را بر عهده داشتند و در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) شاهد انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه خواهیم بود. در حال حاضر می‌توان بازی Just Cause را با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه مایکروسافت خریداری کرد.

بازی Castlevania: Lords of Shadow که در سال ۲۰۱۰ شاهد انتشارش بودیم، یک ریبوت از مجموعه کسلوانیا است که به جای سبک دوبعدی مترویدوینیا از سبک سوم شخص اکشن ماجراجویی استفاده کرد. این بازی در حال حاضر با قیمت ۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه مایکروسافت قابل خریداری است. شایان ذکر است که استودیو مرکوری استیم توسعه بازی‌های مذکور و دو دنباله آن را بر عهده داشته است.

بازی Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD اولین بار برای Nintendo 3DS منتشر شد و بعدها به عنوان اثری صرفا دیجیتالی برای ایکس باکس 360، شبکه پلی استیشن و استیم پورت شد. در حال حاضر می‌توان این بازی را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار از فروشگاه مایکروسافت تهیه کرد.

بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 را می‌توان عجیب‌ترین بازی این لیست خطاب کرد. این بازی که علی‌رغم عرضه کنسول‌های نسل هشتم، در سال ۲۰۱۴ تنها برای کنسول‌های نسل قبلی منتشر شد، بازیکنان را در نقش گابریل بلمونت که با عنوان دراکولا شناخته می‌شود، قرار می‌دهد و آن‌ها را عازم ماموریتی برای شکست شیطان می‌کند. بدون احتساب ریمسترهای Castlevania Requiem: Symphony of the Night و Castlevania Requiem: Rondo of Blood، بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 را می‌توان آخرین نسخه از مجموعه کسلوانیا دانست که با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو نشد. این بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در فروشگاه مایکروسافت قابل خریداری است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده