// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷

انتظار اولیه الکترونیک آرتز از فروش Anthem بسیار پایین بوده است

کمپانی الکترونیک آرتز در جریان گزارش مالی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ خود اعلام کرده است که انتظار اولیه این کمپانی از فروش بازی Anthem بسیار پایین بوده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و جلسه‌ی کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) با سرمایه‌گذاران که در راستای اعلام گزارش مالی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ برگزار شده است، آن‌ها در مورد بازی Anthem صحبت کرده‌اند.

بلیک یورگنسن در صحبت‌های افتتاحیه جلسه اعلام کرد که الکترونیک آرتز انتظار دارد رزرو خالص از فروش دیجیتالی بازی‌های این کمپانی، ۲۰ الی ۲۵ درصد رشد داشته باشد. وی در ادامه اعلام کرده است که این انتظار به‌خاطر اطلاعات و بازخوردهایی است که از بازی Anthem دریافت کرده‌اند. بلیک یورگنسن در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که به‌لطف بازی‌های Anthem و Command and Conquer: Rivals، انتظارشان از سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۹ افزایش یافته است.

پس از پایان یافتن صحبت‌های یورگنسن، از سرمایه‌گذاران خواسته شد تا سوالات خود را بپرسند و یکی از آن‌ها گفت که چه مواردی انتظارات الکترونیک آرتز از بازی Anthem را گسترش داده است؟ بلیک یورگنسن در این باره گفت:

ما برای بازی Anthem بسیار هیجان‌زده‌ایم و اندرو [اندرو ویلسون] اعلام کرده است که این بازی بازخوردهای خوبی را دریافت کرده است. ما فکر می‌کنیم که Anthem یک بازی شگفت‌آور است و پس از خارج شدن از بازه تعطیلات و اوایل سال آینده، جزئیات بیشتری را از این بازی مشاهده خواهید کرد. ما فکر می‌کنیم که انتظار اولیه ما از بازی Anthem که مورد مهمی است، بسیار پایین بوده است.

در ادامه یکی دیگر از سرمایه‌گذاران سوال مشابهی را پرسید که انتظارات جدید الکترونیک آرتز از بازی Anthem چیست؟ یورگنسن در این باره افزود:

بازی Anthem یک برند و آی‌پی جدید به‌حساب می‌آید؛ از این رو ما پیش‌بینی‌های اولیه‌مان از این بازی را بدون هیچ اطلاعاتی انجام دادیم که در سطح پایینی قرار داشتند. ماه آوریل یا مه سال گذشته بود که این پیش‌بینی را انجام دادیم. با گذشت زمان و نزدیک شدن به مراحل پایانی توسعه و همچنین تجربه‌ی بازی توسط کاربران، هیجان و انتظارات بالا می‌روند. افزایش انتظارات و هیجان ما از نمایشگاه E3 2018 و به‌نمایش گذاشتن بازی Anthem شروع شد که کاربران متوجه حال و هوای بازی شدند. معمولا زمانی که با یک آی‌پی جدید مواجه می‌شوید، انتظارات و پیش‌بینی‌های خود را از سطح کم آغاز می‌کنید و با گذشت زمان آن را افزایش می‌دهید؛ کاری که ما برای بازی Anthem انجام دادیم. همانطور که اندرو اشاره کرد [بازخورد خوب کاربران]، ما از داخل و خارج کمپانی هیجان‌زده هستیم. Anthem با سایر بازی‌های استودیو بایوور متفاوت است. Anthem یک بازی خیره‌کننده با گیم‌پلی خوب است و همین مورد، سبب افزایش هیجان و انتظارات ما شده است.

با تمام این تفاسیر باید تا تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) منتظر بمانیم و ببینیم بازی Anthem چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. این بازی در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده