نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

بازی Red Dead Redemption 2 برای چهار روز پیاپی پربیننده‌ترین بازی توییچ بوده است

بازی Red Dead Redemption 2 در چهار روز اول عرضه، پربیننده‌ترین بازی استریم شده در توییچ بود است.

ظاهرا بازی Red Dead Redemption 2 از محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران توییچ برخوردار است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی از زمان انتشار در تاریخ ۴ آبان ماه (۲۶ اکتبر) به پربیننده‌ترین بازی توییچ تبدیل شده است. با اینکه بازی Red Dead Redemption 2 امروز به جایگاه چهارم سقوط کرد، اما در این مدت کوتاه رکوردهایی را به ثبت رساند که در نوع خود فوق‌العاده هستند.

با توجه به تجزیه و تحلیل وب‌سایت Esports Observer، با احتساب زمان دسترسی زودهنگام مطبوعات به بازی، ۱۳.۷۶ میلیون ساعت (۳.۴ میلیون ساعت در هر روز) از استریم‌های Red Dead Redemption 2 در طول چهار روز اول انتشار دیده شده است. این میزان تقریبا معادل ۵۷۳ روز یا چیزی در حدود یک سال و هفت ماه است. شایان ذکر است که این آمار به بازه زمانی یکم تا هفتم آبان ماه (۲۳ تا ۲۹ اکتبر) مربوط می‌شود. در روز گذشته بازی Red Dead Redemption 2 به تنهایی با ۱.۸۲ میلیون ساعت استریم مشاهده شده در جایگاه دوم قرار داشت که واقعا قابل تامل است.

روز گذشته کمپانی Take-Two از فروش ۷۲۵ میلیون دلاری بازی Red Dead Redemption 2 در خرده‌فروشی‌های سراسر جهان خبر داد. این بازی رکورد اثری با بیشترین پیش خرید در شبکه پلی‌ استیشن را شکست و به بزرگ‌ترین بازی از نظر فروش در روز اول و سه روز اول عرضه در شبکه پلی‌استیشن تبدیل شد. همچنین در حال حاضر از بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان بزرگ‌ترین سرگرمی انتشار یافته در سال ۲۰۱۸ یاد می‌شود.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص دستاورهای آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده