// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مراحل ساخت بازی Just Cause 4 به اتمام رسید

استودیو آوالانچ و کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کردند که مراحل ساخت بازی Just Cause 4 تمام شده و آماده عرضه در آذر ماه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، به‌ترتیب سازنده و ناشر بازی Just Cause 4، اعلام کردند که بازی جاست کاز 4 گلد شده است. به‌عبارتی مراحل ساخت بازی Just Cause 4 تمام شده است و کاربران می‌توانند با خیال راحت منتظر عرضه‌ی بازی در ماه دسامبر بمانند.

احتمال می‌رفت که این بازی برای عرضه در ماه دسامبر در سال ۲۰۱۸ با مشکل مواجه شود و به تاریخ دیگری موکول شود، اما با این حال خیال‌مان راحت است که بازی Just Case 4 در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. از دیگر اخبار حول بازی Just Cause 4، می‌توان به تریلر این بازی اشاره کرد که نمای زیبایی از جزیره Solis را در حالت پاناروما به‌تصویر کشید.

طبق گفته‌های سازندگان، بازی Just Cause 4 سعی دارد یک بازی منحصربه‌فرد از این مجموعه را در دسترس کاربران قرار بدهد. از این رو شاهد تغییرات مختلفی در عملکرد شخصیت بازی به‌هنگام استفاده از ویژگی‌های خاصش نظیر گلایدر هستیم. نظر شما کابران زومجی در مورد بازی Just Cause 4 چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده