نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

EA امید زیادی به موفقیت بازی Battlefield V دارد

با وجود عرضه بازی‌های مهم و پرطرفدار در روزهای اخیر، مسئولین EA نگرانی‌ای بابت فروش Battlefield V ندارند.

پاییز امسال هم مانند سال‌های گذشته، هم‌زمان شده است با عرضه بازی‌های بزرگی که هرکدام میلیون‌ها طرفدار دارند؛ از Call of Duty: Black Ops 4 که دو هفته قبل منتشر شد و مثل همیشه عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است تا Red Dead Redemption 2 که چند روز قبل عرضه شد و توانست عنوان بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته صنعت سرگرمی را به نام خود ثبت کند. ولی با این حال مسئولین الکترونیک آرتز (Electronic Arts) هیچ نگرانی‌ای بابت بازی خود Battlefield V ندارند.

اندرو ویلسون، مدیرعامل اجرایی EA در جواب یکی از سرمایه‌گذاران کمپانی که در مورد شرایط سخت بازار در زمان انتشار بتلفیلد 5 پرسیده بود، از اطمینان کامل EA به موفقیت بازی گفته است:

کمپانی EA در کنار احترامی که برای سایر بخش‌های صنعت بازی قائل است، اطمینان کاملی در مورد موفقیت بازی خود دارد. ما بازار بازی‌های ویدیویی را بازاری پر طراوت و در حال رشد می‌بینیم و هیجان زیادی برای عرضه بتلفیلد 5 داریم. همان‌طور که پیش از این هم گفته‌ایم، در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون نفر در نسخه‌های قبلی بتلفیلد مشغول بازی هستند و طرفداران این مجموعه، جامعه بزرگ و قدرتمندی را تشکیل می‌دهند و عاشق چیزهایی هستند که تنها در بتلفیلد می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. ما در نسخه جدید هم یک بار دیگر با بخش چند نفره عظیم و بخش داستانی قدرتمند باز خواهیم گشت و با محتویات رایگان برای همه بازیکن‌ها در طول ماه‌ها و سال‌های آینده به استقبال مخاطبین خود می‌رویم. بنابراین فکر می‌کنم حتی با وجود رقبای قدرتمندی که داریم، مشکلی در بازار نخواهیم داشت و کارهای بزرگی خواهیم کرد.

با توجه به سابقه بتلفیلد و استقبال بازیکن‌ها از این مجموعه و همچنین صحبت‌های اندرو ویلسون، به احتمال زیاد این بار هم با نسخه‌ای پرفروش همراه خواهیم شد. ولی اینکه بازی بتواند رکورد نسخه‌های قبلی خود را پشت سر بگذارد یا خیر، هنوز معلوم نیست.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان (۲۰ نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده