// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت 6.21 بازی Fortnite تاخیر خورد

استودیو اپیک گیمز اعلام کرده است که به‌خاطر مشاهده‌ی یک مشکل در آپدیت ۶.۲۱ بازی Fortnite، این به‌روزرسانی با یک روز تاخیر در دسترس قرار خواهد گرفت.

 امروز ۹ آبان ماه (۳۱ اکتبر) قرار بود راس ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر آپدیت ۶.۲۱ بازی Fortnite در دسترس کاربران بازی قرار بگیرد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت، اعلام کرده است که این به‌روزرسانی با تاخیر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اپیک گیمز در ادامه‌ی صحبت‌های خود اعلام کرد که تیم سازنده در لحظه‌ی آخر یک مشکل را در ساختار بازی شناسایی کرده است. از این رو آپدیت ۶.۲۱ فردا ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همانند سایر آپدیت‌ها قبل از فعال شدن به‌روزرسانی بازی، سرورهای فورتنایت از دسترس خارج خواهند و جزئیات آپدیت مورد نظر هم پس از عرضه در روز ۱۰ آبان ماه منتشر می‌شود.

بازیکنان بازی Fortnite در حال حاضر مشغول تجربه‌ی رویداد فورتنایتمرز هستند که به‌مناسبت هالووین در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در جریان فورتنایتمرز که تا تاریخ پنج آذر ماه (۲۶ نوامبر) در دسترس بازیکنان است، شاهد یک ترکیب میان حالت بتل رویال و حالت Save the World هستیم. کاربران زومجی با مراجعه به صفحه بازی فورتنایت، می‌توانند چالش‌های رویداد فورتنایتمرز و نحوه‌ی انجام‌شان را مشاهده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده