نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ عرضه بازی Command & Conquer: Rivals مشخص شد

آخرین نسخه Command & Conquer روز ۱۳ آذر منتشر خواهد شد.

طرفداران Command & Conquer مدت‌ها در انتظار نسخه جدیدی از این مجموعه قدیمی و محبوب بودند، تا اینکه سرانجام شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در جریان E3 2018 بازی جدیدی از این مجموعه را معرفی کرد؛ بازی‌ای تحت عنوان Command & Conquer: Rivals که بیشتر از خوشحال کردن هواداران خود، باعث خشم تعداد زیادی از آن‌ها شد؛ چرا که به جای یک نسخه اصلی شاهد معرفی یک بازی موبایل بودند.

با این حال اگر از حواشی اولیه بعد از معرفی بازی فاصله بگیریم، شاید تجربه اثری با این حال و هوا به عنوان یک بازی اندروید و iOS را بتوان تجربه‌ای جالب دانست که قرار است حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) برای این دو سیستم عامل منتشر شود.

Command & Conquer: Rivals نقش مهمی در برنامه‌های EA در زمینه بازی‌های موبایل ایفا خواهد کرد و شامل تورنمنت‌ها و مسابقات قهرمانی مختلفی خواهد بود، از جمله Rivals Champions که رقابت‌های نفس‌گیری را وارد بازی خواهد کرد و EA به آن به عنوان بخشی از برنامه‌های ورزش های الکترونیک (eSports) این کمپانی نگاه می‌کند. مسابقات بازی به شکلی طراحی شده‌اند که هر بازیکن نسبت به رنک و مقام خود به مبارزه با سایر افراد می‌رود تا مشکلی از نظر عدم تعادل در رقابت‌ها ایجاد نشود. با پیروزی در هر بازی هم پاداش‌هایی به بازیکن‌ها داده می‌شود و آن‌ها می‌توانند با پیشرفت خود به رتبه‌های بالای لیدربوردهای Rivals Champions وارد شوند.

مایکل مارتینز، مدیر کل استودیوهای الکترونیک آرتز در مورد بازی می‌گوید:

ما قصد طراحی بازی استراتژی هم‌زمانی را داشته‌ایم که بازیکن‌های موبایل را وارد رقابت‌های نفس‌گیر و مهیجی کند که در آن‌ها مهارت و استراتژی‌های هر فرد مهم‌ترین عامل پیروزی خواهد بود. نبردهایی سخت و نزدیک که عواملی مثل کنترل مناسب واحدها و تصمیمات صحیح می‌توانند باعث بازگشت بازیکنی که از حریف خود عقب افتاده است بشوند. از بازخوردهای بازیکن‌ها در زمان عرضه نسخه اولیه و آزمایشی Rivals هیجان‌زده شدیم و آن‌ها به ما کمک کردند نسخه نهایی را که در ماه دسامبر منتشر می‌شود، بهتر و کامل‌تر کنیم. در آینده و مسیری که سال بعد به سمت ورزش‌های الکترونیک داریم هم به همکاری نزدیک خود با بازیکن‌ها ادامه خواهیم داد.

Command & Conquer: Rivals به زودی به عنوان یک بازی iOS و اندروید منتشر خواهد شد و پیش از عرضه می‌توانید با ورود به سایت EA، برای عضویت در آن ثبت نام کنید تا از مزایای ویژه‌ای در زمان انتشار بازی برخوردار شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی هم به این اینجا مراجعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده